بستن

ستاره جدید تنیس روی میز گراش، روی سکوی سوم کشوری

هفت‌برکه: در ادامه موفقیت‌‌های تنیس‌بازان رده پایه، محمدحسین اکبریان روی سکوی سوم مسابقت هوپس پسران کشور ایستاد.

به گزارش هیات تنیس روی میز گراش، مسابقات رده سنی هوپس پسر کشور  ۱۱ تا ۱۳ شهریور با شرکت ۹۶ بازیکن ۱۱ تا ۱۳ساله به میزبانی شهر بابلسر برگزار شد. محمدحسین اکبریان، نماینده استان فارس، با ارایه بازی‌های درخشان و با یک شکست روی سکوی سوم این مسابقات ایستاد. پاکزاد رحیمیان از کردستان قهرمان و علیرضا نصیرایی از مازندران نایب قهرمان مسابقات شدند.

در مرحله مقدماتی، شرکت‌کنندگان در ۲۴ گروه ۴ و ۳ تیمی به صورت حذفی مقابل هم صف‌آرایی کردند. اکبریان به عنوان نفر اول از گروه خود صعود کرد و در مرحله حذفی نیز تمام حریفان خود را شکست داد. در نیمه‌نهایی، اکبریان با شکست در برابر پاکزاد، قهرمان این دوره، از راه‌یابی به فینال بازماند. 

محمد حسین اکبریان فرزند غلامحسین، متولد ۱۳۹۱ و دانش‌آموز مدرسه پیام‌آوران گراش است. او از ۵سالگی تمرینات تنیس روی میز را شروع کرده است. حمید جعفری مربی او می‌گوید: «ویژگی اصلی محمدحسین، پیگیری و نظم در تمرینات است و از ابتدای سال یک جلسه تمرینی هم غیبت نداشته است.» محمد حسینا در این مسابقات مربی اکبریان بود.

مهدی یحیایی، رییس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، گفت: «رده مسابقات هوپس بین رده‌های پایه اهمیت خاصی دارد چون مسابقات آن در سطح بین‌المللی هم برگزار می‌شود. قبلا چند بازیکن گراشی مثل سبحان یحیایی و امیرعلی یحیایی موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی در این رده شده بودند ولی این برای اولین بار است یک گراشی روی سکوی مسابقات هوپس قرار می‌گیرد.»

یحیایی گفت: «با افتخارآفرینی بازیکنان گراشی در رده‌های مختلف پایه، ما در چند سال آینده یک نسل قوی تنیس روی میز در شهرستان داریم که امیدواریم با حمایت از آن‌ها بتوانیم در رده‌های بزرگسال و ملی هم در سطح کشور نام گراش را مطرح کنیم.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top