بستن

گواهی‌نامه موتورسیکلت در گراش صادر می‌شود

هفت‌برکه‌: با افتتاح آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت توحید، از این به بعد راهنمایی و رانندگی گراش گواهی‌نامه موتورسیکلت صادر می‌کند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش شنبه ۴ شهریورماه ۱۴۰۲، همزمان با هفته دولت، نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده انتظامی، پلیس راهور و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت توحید گراش با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی مرتضی پورشمسی در گراش راه‌اندازی شده است. آموزشگاه توحید در خیابان رازی، جنب بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) ،قرار دارد.

محمود طاهرزاده فرماندار گراش در این مراسم گفت: یکی از نیازهای شهروندان گراشی، راه اندازی آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت بود که این مهم با تلاش نهادهای مرتبط و با همکاری پلیس راهور و مشارکت بخش خصوصی محقق شد.

وی افزود: در گذشته موتورسواران شهرستان برای دریافت گواهینامه به شهرستان‌های همجوار مراجعه می‌کردند که مسافت و تردد مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده بود.

سرهنگ محسن مرادی رئیس راهنمایی و رانندگی گراش نیز گفت: افراد با ثبت نام در دوره‌های آموزشی این مرکز، آموزش‌های تئوری که اختیاری است را در محل آموزشگاه فراگرفته و پس از موفقیت در دو آزمون کتبی و عملی، گواهینامه موتورسیکلت را از سوی پلیس راهور گراش دریافت می‌کنند.

رییس پلیس راهور گراش: جدا از آموزشگاه یک مکان دیگر بالاتر از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جنب ساختمان سابق دانشکده علوم قرآنی برای آموزش عملی  متقاضیان مهیا شده است. از روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ ثبت‌نام در آموزشگاه آغاز می‌شود و با توجه به تعداد زیاد موتورسواران در شهرستان گراش امیدوارم افرادی که از نظر سنی شرایط دریافت گواهینامه را دارند هر چه سریع‌تر برای دریافت گواهی‌نامه اقدام کنند. 

سرهنگ مرادی گفت: در حال حاضر آموزش‌های تئوری اختیاری است و هر متقاضی باید در ۸ جلسه آموزش عملی شرکت کند. آزمون‌های کتبی و عملی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه‌های همزمان با آزمون گواهی پایه سه خودرو برگزار می‌شود و معمولا اگر یک نفر پیگیر باشد گواهی‌نامه در ۲۰ روز صادر خواهد شد. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top