بستن

نمادی از وحدت: تیم تنیس روی میز مشترک گراش و اوز

هفت برکه: تیم «وحدت گراش و اوز » در مسابقه باشگاهی تنیس روی میز جوانان و نوجوانان منطقه ۱۱ کشور (فارس،هرمزگان و بوشهر) مقام سوم و جواز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کرد.

به گزارش هیات تنیس روی میز گراش: ۲۷ مرداد ماه مسابقات باشگاهی نوجوانان و جوانان منطقه ۱۱ (فارس،هرمزگان و بوشهر) با حضور ده تیم در خانه تنیس روی میز شیراز برگزار شد.

تیم «وحدت گراش و اوز» متشکل از بازیکنان علیرضا سبزواری،محمد سبحان یحیایی،امیرعلی یحیایی،مهیار خادم و مهران خادم با مربیگری ایمان چمن‌آرا و حمید جعفری در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد که در پایان به مقام سوم دست یافت. تیم پارس جنوبی جم با شکست بعثت شیراز قهرمان شد. چهار تیم برتر این مسابقات نیز جواز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کردند.

وحدت، موفقیتی فراتر از کسب یک مقام

مهدی یحیایی، رییس هیات تنیس گراش با اشاره به این موضوع که این موفقیت در این رقابت با حمایت هیات‌های دو شهرستان و همکاری دانشور، رییس شورای شهر گراش به ثمر رسید. گفت:«مسابقات پینگ‌پنگ‌ باشگاهی نوجوانان و جوانان منطقه یازده کشور، در پیش بود و تنیس روی میز گراش هم همیشه پای ثابت این‌گونه رقابت‌ها بوده و است. در حال آماده‌سازی و تدارک تیم گراش بودیم که دوستان از اوز تماس گرفتند و پیشنهاد تشکیل یک‌ تیم مشترک دادند تا هم از ظرفیت بازیکنان دو شهرستان استفاده شود و هم هزینه‌ها تقسیم شود.»

او با بیان این که به دلایلی با این پیشنهاد موافق بودم، ادامه داد:«با علم به این که برخی تیم‌های رقیب در این مسابقه، بازیکنان سرشناسی از خارج منطقه را جذب کرده‌ بودند و امکان مقام آوری ما در این شرایط کم بود،حس خوبی از این پیشنهاد داشتم. تفاوت‌ها و ویژگی‌های دو شهرستان دوست و برادر،جرقه‌ای در ذهنم زد که‌ فارغ از کسب نتیجه،لزوم تشکیل تیم مشترک را دو‌چندان می کرد. این ایده را با دکتر دانشور، رییس محترم شورا در میان گذاشتم و مساعدت و یاری ایشان در امور ورزش بارها شامل حال تنیس روی میز شده بود ولی این بار تشویق، ترغیب و تاکید بر موضوع  بیشتر بود چرا که هدف اصلی این بود که «وحدت» شکل بگیرد.»

او در پایان گفت:«معمولا دیدار روحانیون دو شهر،نشست‌های هم‌اندیشی،سخنرانی و این قبیل برنامه‌ها بهانه‌هایی برای ایجاد وحدت و برادری در منطقه بود ولی اینبار در این مقوله فضای دیگری رقم می‌خورد. با حمایت‌های مادی و معنوی رییس شورا و رییس اداره ورزش و جوانان تیم اعزام شد و با همت و غیرت بازیکنان و مربیان،«وحدت گراش و اوز» در میان ده تیم حاضر با کسب مقام سوم، جواز حضور در رقابت‌های کشوری را به دست آورد.»

 

2 نظر

  1. کاری بسیار عالی که باعث. نزدیکی. بیشتر مردمان. خوب. گراش. اوز. میشود. دستتان درد نکند با این کار عالی. که اتفاقا جواب هم. گرفته آید. ومقام سوم. استان. را کسب. کردیم ودل ورزش‌دوستان هر دو شهرستان. هم شاد. شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top