بستن

ساختمان جدید، صف‌های همیشگی + توضیحات علوم پزشکی

هفت‌برکه: پس از انتقاد یکی از شهروندان از صف طولانی نوبت‌دهی در کلینیک فوق تخصصی بیمارستان گراش، روابط عمومی علوم پزشکی اقدامات انجام شده برای ساماندهی نوبت‌های کلینیک را تشریح کرد. 

ساختمان جدید، صف‌های همیشگی

با وجود انتقال درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گراش به ساختمان جدید، روزانه شاهد صف‌‌های طولانی برای نوبت‌دهی پزشکان هستیم.

به جای این که بیشتر نوبت‌ها از طریق آنلاین داده شود، نوبت‌های آنلاین خیلی کم است و باید برای گرفتن نوبت، گاهی بیشتر از یک ساعت در صف ایستاد. من ۲۰ سال است به درمانگاه بیمارستان مراجعه می‌کنم و همیشه این مشکل وجود داشته است و معلوم نیست کی قرار است این صف جمع شود؟

نداشتن یک سیستم نوبت‌دهی منظم و سریع، برای بیمارستان گراش با این همه عظمت و امکانات و البته تلاش و هزینه خیرین، زیبنده نیست.

 

افزایش نوبت‌دهی اینترنتی و خرید دو دستگاه نوبت‌دهی

 توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی گراش برای رفع مشکلات نوبت‌دهی کلینک فوق‌ تخصصی گراش:

 پیرو گزارش مراجعه‌کنندگان کلینیک مولی‌الموحدین(ع) گراش و اعتراض به طولانی و زمانبر شدن نوبت‌دهی به استحضار می‌رساند، با توجه به اصل احترام به حقوق ارباب رجوع، پیش از این جلساتی به صورت مداوم با حضور تیم مدیریتی در جهت حل این موضوع برگزار شده، که مواردی به شرح ذیل در دستور کار قرار دارد:

۱. افزایش تعداد نوبت‌دهی اینترنتی به صورت ۶۰ درصد اینترنتی و ۴۰ درصد حضوری از هفته آینده

۲. خرید و نصب دو دستگاه نوبت‌دهی جهت سرعت و نظم در نوبت‌دهی تا یک ماه آینده

۳. تغییر در فرآیند نوبت‌دهی و پذیرش بیماران توسط اپراتورهای مرکز

امید است این تغییرات موجب رفاه و رضایت مراجعه‌کنندگان به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مولی الموحدین (ع) گردد.

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

1 نظر

  1. با این مدیریت با این فامیل بازی هیچوقت بیمارستان گراش نه درست میشود و نه با لار و اوز قابل مقایسه خواهد بود هر چه پسر خاله و پسر عمه و‌دختر خاله و دختر دایی در بیمارستان دور هم جمع کردید و‌حیف از این همه هزینه ای که شیخ احمد و خیرین گراش برای این بیمارستان میکنند گرفتن زیر میزی و رشوه در بیمارستان گراش غوغا میکند بد اخلاقی و بی ادبی پزشکان و کارمندان حرف اول در بیمارستان گراش میزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top