بستن

یک گراشی، کاندیدای شورای شهر لار شد

گریشنا: خانم دکتر مغولی، فرزند مرحوم حاج محمدعلی مغولی( گراشی ساکن لار) کاندیدای شورای شهر لار شد. او همسر دکتر اسعد زاهدی، رییس دانشگاه آزاد لارستان است.

به گزارش لادستان، طیف های مختلفی در شهر لار آماده کارزار انتخاباتی هستند. اهالی مطبوعات لار نیز برای شورای شهر کاندیدا شده اند. در گراش نیز محمدعلی شامحمدی فعال فرهنگی و مطبوعاتی به این رقابت ها وارد می شوند. باید منتظر ماند و دید که مردم گراش و لار چقدر به روزنامه نگاران اعتماد خواهند کرد.

در این گزارش که با ادبیات خاص و تکه پرانی همراه ست، چنین آمده است.

لادستان: در آخرین روز ثبت نام ابتدا این محمدباقر صداقت و فردین یزدی بودند که ثبت نام خود را نهایی کردند.

در ادامه عزیز قنادی و بعد از یعقوب موحدی بودند که سرو کله شان پیدا شد.

در میانه روز برخی از کاندیداهای جوان نظیر حمید منشی و مهندس زرگری و مهندس بینا و ابراهیم خرم مکان و اشکان عسکری در ستاد انتخابات شهرستان حضور یافتند.

در ساعات منتهی با پایان مهلت ثبت نام اما فرمانداری جلوه ای دیگر یافت. از یک سو داوطلبین بخش مرکزی و از سوی دیگر داوطلبین هشت شهر حوزه انتخابیه لارستان ، صحنه ای زیبا را رقم زدند.

در این ساعات طالب روئینا و دوست گرمابه و گلستانش حاج علی عمرانی آمدند و ثبت نام کردند، ثبت نامی که خودشان آن را با فشار مردمی بی ارتباط نمی دانستند. نزدیکی های این دو نفر عبدالحمید غریب نواز نشسته بود. مدیرمسئول نشریه صحبت نو و کاندیدای ناکام چند دوره قبل مجلس که حالا بخت خود را در عرصه شوراها می آزماید.

بدین ترتیب همانگونه که در لادستان نوشته بودیم تمام اعضای شورای شهر لار بجز دو نفر ثبت نام کردند. دو نفر غایب شورایی یکی مهندس عبادتکار بود و دیگری نصراله قادری.

در حالی که عقربه های ساعت آخرین لحظه ها را نشان میداد، اینبار اسعد زاهدی در معیت همسرش خانم دکتر موغلی به ستاد انتخابات شهرستان وارد شدند. البته تنها برای ثبت نام خانم دکتر مغولی، ثبت نامی که شاید در آینده منتهی به همکاری مجدد این آقا و بانو و زوج خوشبخت لارستانی شود. یعنی یکی در سمت عضویت در شورا و دیگری در مسند شهرداری لار !!!

سایر داوطلبین شاخص امشب: دکتر تقی قنبری ـ دکتر مدرسی و دکتر اقتداری بودند. داوطلبین از جماعت آمپول و سُرنگ که شاید بتوانند با حضور خود نسخه شفابخشی را برای شهر بیمارگون لار تجویز نمایند !

در این میان اصلی ترین گزینه هایی که غیبتشان را قطعی کردند، عبد اله محبی و کاظم رحیمی نژادان و ابراهیم روشن ضمیر و سیدعلی اصغر نمازی و حسین علیشیری و محسن حجتی و ابراهیم منیری و ابراهیم ایزدی و مهدی صادق نژادان بودند.

اما در میان داوطلبان به زودی ائتلاف هایی شکل خواهد گرفت که میتوان به ائتلاف های احتمالی حول محور رئیس فعلی شورای شهر ـ ائتلاف اصولگرایان ـ ائتلاف صحبت نوئی ها و بالاخره ائتلاف یاران دکتر مریدی اشاره نمود.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top