بستن

سایت‌ نگهداری سگ‌های ولگرد لار در آستانه افتتاح

هفت‌برکه: در حالی که سایت نگهداری سگ‌های ولگرد شهرداری لار در آستانه افتتاح است، طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد گراش همچنان در مرحله معرفی سرمایه‌گذار و اختصاص زمین قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار ساخت سایت نگهداری سگ های ولگرد به زودی به اتمام می رسد و به دنبال آن با هماهنگی های انجام شده، نسبت به زنده گیری و عقیم سازی این حیوانات اقدام خواهد شد

اصغر فرودی شهردار لار صبح پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ به همراه ابوالفضل سعیدی حقیقی و امین منتظری معاونین شهرداری و ابوذر کاملی و موسی عباسی فرد از مدیران این مجموعه خدمات رسان، از سایت نگهداری سگ های ولگرد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی که در این بازدید از نزدیک در جریان روند پیشرفت و مراحل تکمیلی این پروژه قرار گرفت، با بیان اینکه افزایش این حیوانات به ظاهر آرام، موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان شده، گفت: ساخت سایت نگهداری سگ های ولگرد به زودی به اتمام می رسد و به دنبال آن با هماهنگی های انجام شده، نسبت به زنده گیری و عقیم سازی این حیوانات اقدام خواهد شد.  

 شهردار لار با شاره به اینکه موضوع سگ های ولگرد با فشار آوردن و به اقدام وادار کردن یک نهاد مانند شهرداری حل نمی‌شود، افزود: در این موضوع دستگاه‌های متعدد و متنوعی مانند دامپزشکی، محیط زیست، وزارت کشور اعم از امور شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و حتی علوم پزشکی دخیل هستند.

اصغر فرودی شهردار لار با بیان اینکه مراحل ساخت سایت نگهداری سگ های ولگرد تا چند روز آینده به اتمام می رسد، گفت: با جدیت تمام پیگیر برگزاری جلسات کارگروه تخصصی به منظور همکاری دستگاه های متولی هستیم و در صورت عدم همکاری هر یک از دستگاه ها، رفع این معضل اجتماعی امکان پذیر نخواهد بود.

این مدیر شهری افزود: در این میان، انجمن حمایت از حیوانات نیز باید در راستای جمع آوری، نگهداری و تامین غذای سگ های ولگرد، به کمک شهرداری بیایند.

سایت نگهداری سگ‌های ولگرد شهرداری لار در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر لار و در مسیر لار به بندرعباس قرار دارد و تا کنون برای شهرداری لار بیش از دو میلیارد تومان هزینه داشته است.

سایت نگهداری سگ‌های ولگرد گراش در انتظار زمین

به گزارش هفت‌برکه تنها جلسه سال ۱۴۰۲ کارگروه کنترل حیوانات ناقل ۶ خرداد در فرمانداری گراش برگزار شد. موضوع اصلی این جلسه واگذاری زمین برای محل نگهداری سگ‌های بدون صاحب و ولگرد بود که اعلام شد درخواست شهرداری گراش به دفتر امور شهری استانداری ارسال شده است. 

واگذاری زمین برای سایت نگهداری سگ‌های ولگرد مشروط به ارائه طرح و معرفی سرمایه‌گذار است که مشخص نیست پیگیری شهرداری گراش تا چه مرحله‌ای رسیده است.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top