بستن

اعلام آمادگی مجمع طلاب گراش برای کمک به دستگاه‌های اجرایی

هفت برکه: اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان گراش با محمود طاهرزاده، فرماندار گراش دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲، فرماندار گراش در این دیدار به نقش راهبردی طلاب و روحانیون در حل مسائل و مشکلات شهرستان اشاره کرد و گفت:«علما و روحانیون در جامعه منشأ برکت هستند و با ارتباطی که با مردم دارند می‌توانند مشکلات آنان را به مسئولان انتقال دهند و جامعه را به سمت پیشرفت هدایت کنند.»

محمود طاهرزاده با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرده است، تصریح کرد:«دولت سیزدهم بی‌منت به آحاد مردم خدمت‌رسانی می‌کند و امروز شاهد هستیم که تمام ظرفیت‌های کشور در این جهت بکار گرفته شده است.»

وی افزود:«در عرصه خدمتگذاری در کشور با وجود بمباران‌های تبلیغاتی، دولت سیزدهم توانسته با محدودیت‌های فراوان، توفیقات بزرگی را فراهم و نور امید را در دلهای مردم روشن کند.»

فرماندار گراش با اشاره به اینکه برای گذر از مشکلات به هم افزایی بخش‌های مختلف نیاز است، خاطر نشان ساخت:«امروز برای گذر از مشکلات و توسعه همه جانبه شهرستان به هم افزایی بخش‌های مختلف مدیریتی نیاز است که در این راستا با تعامل منطقی و تبادل نظر می‌توان مشکلات مردم را به درستی رفع کرد.»

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین خدمتگزاران زمینه پیشرفت شهرستان را افزایش داده است، افزود:«وحدت و همدلی لازمه پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای است و برای پیشرفت و توسعه شهرستان باید همه همدل باشیم و برای رسیدن به این هدف قدم برداریم.»

محمود طاهرزاده از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی طلاب و روحانیون در شهرستان تشکر کرد و بر تقویت جایگاه مساجد در بخش‌های مختلف برای ایجاد امیدآفرینی، افزایش آگاهی و بصیرت در سطح جامعه تاکید کرد.

حجت السلام سعید بصیری، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان گراش در این دیدار به بیان برخی از مشکلات در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت:«مجمع نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان گراش آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات شهرستان با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط همکاری کند.»

وی افزود:«بسیاری از مشکلات مردم با همفکری و کار و تلاش مضاعف قابل پیگیری است.»

در این نشست صمیمی، طلاب و فضلای گراش برخی از مسائل و مشکلات این شهرستان را طرح و فرماندار نیز به سوالات آنها پاسخ داد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. چقدر متن منفی بود پر واژه مشکل و مشکلات ده یازده بار تکرار شده .حالا این مشکلات چی هست؟لطفا دید منفی نداشته باشید از متن آدم احساس نا امیدی بهش دست میده.این قدر ها بد نیست شرایط ما آدمای مشکل دار .البته کسی تا بحال از ما نپرسیده مشکلت چیه.

  2. با تحیات فائقه و تشکر مخلصانه به تمامی اعضای محمع نمایندگان طلاب و فضلای گراش در اعلان آمادگی برای کمک رسانی و خدمت به دستگاههای اجرایی گراش و خیر مقدم فرماندار جوان و ولایی به این عزیران .
    این حقیر پیشنهاد می کند از آنجاییکه شورا شهر، شهرداری، شرکت آب و آبفا در به سرانجام رسانیدن پروژه فاضلاب و روان ابهای شهری که در انتهای خیابان بسیج جمع شده است فشل و ناتوان هستند و به اینان امیدی نیست. چنان که می دانید و آگاه هستید این فاضلاب با بوی تعفن و گندیگی و تجمع سگها ولگرد و انواع دیگر حیوانات موزی در آن باعث و موجب تولید و انتشار بسیاری از بیماریها گردیده و زندگی را برای مردمان آن محله و اطراف غیرممکن ساخته است شما عزیزان این مجمع فوری فوری ورود نمایید. و به تآسی و پیروی و مدد گرفتن از مولا علی که سرور و امام حقه همه ماست و در گرمای تابستان حجاز با دست مبارکشان به حفر و کندن چاه و ایجاد نخلستان اقدام می نمودند که آثار و برکات این کار یدی و یدالهی حضرتش بنام “آبار علی” هنوز بعد از ۱۴۴۵ سال زیارت گاه مسلمانان و خواص می باشد. به پیروی از حضرتش تمامی اعضای محمع طلاب و فضلای گراش با یدست گرفتن بیل و کار یدی با حد الاقل هشت ساعت در روز شروع به پاکسازی و رفع گرفتکی و تکمیل کانال فاضلاب اقدام نمایند و هر په زودتر حوضچه های هوا دهی و تصفیه خانه را ایجاد کرده و آب تصفیه شده را به نخلستانها و مزارع هدایت نمایید.
    بر همگان روشن و مبرهن است چنانکه این عزیزان همگی و یا اگثریت آنها در این کار عام المنفعه به کار عملی و یدی روی آورند دیگر مردمان نیز اگر با بیل گرفتن و کار سیمان با آنها همراه نشوند یقینا تمامی ملزومات این کار از بیل، شن وماسه و سیمان گرفته تا دیگر وسایل مورد نیاز در اختیار آنها قرار خواهند داد. تصور کنید چهل پنجاه روحانی و طلاب این مجمع گراش چند ماهی در این کار مشغول باشند چه تحول فرهنگی در گراش و ایران بوجود خواهد آمد. کار آسان است همت و حرکت می خواهد توجه به شرکت آب و آبفا و شورای شهر نداشته باشید که فلان است وبهمان. کانال آب می خواهد و مخازن جمع آوری آب سپس هوا دهی مطمئنا ” الذین جاهدوا فینا لنهدبنهم سبلنا” شما را تا انتها کار خواهد رسانید. حقیر پیشنها دهند نیز از صبح بعد از نماز فجر تا غروب آفتاب در خدمتتان هستم. با آب خنک و جای و غذای مختصری. این گوی و این میدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top