بستن

از چشم شما : فاضلاب بلاتکلیف امان‌مان را بریده است

هفت‌برکه – ارسالی شهروندان: اینجا رودخانه بلوار شهید صیاد شیرازی، کوچه ۹ مسجد امام رضا است، کوچه‌ای که ناسلامتی نماینده مجلس هم همین‌جا است.

توی روز خانه پر مار و عقرب است و از بوی گند و پشه سالک امان‌مان بردیده است. بیش از ۵۰ بار رفتیم شهرداری می‌گن بودجه نیست. ولی خوب بلدن هی برن طرف محله‌ای که چند تا پارک داره هی پارک جدید درست کنند. مثل پارک سلیمانی اون طرف‌ها حساب کنی ۸ تا پارک هستش نزدیک هم ولی اینجا برای تکمیل دیوارچینی و هدایت فاضلاب بودجه نیست.

شهرداری در پاسخ به هفت‌برکه اعلام کرد موضوع فاضلاب شهری در حیطه وظایف شهرداری نیست. روابط عمومی شهرداری گراش گفت: «آب‌های فاضلاب، در مرحله اول با آبفا و امورآب است و بعد مربوط به شهرداری است. آنقدر شهرداری خدمات مختلفی به شهروندان داده است که در این موارد که مستقیم به شهرداری مربوط نیست نیز درخواست خود را از شهرداری مطرح می‌کنند. شهروندان بدانند فاضلاب شهری در حیطه کاری اداره آبفا است و آب‌های سطحی و بارندگی را ما طبق وظیفه انجام می‌دهیم. اگر ادارات دیگر مانند آبفا و امور آب همکاری کنند، شهرداری هم برای حل این معضل پای کار است.»

البته مساله اصلی‌تر این است که آب‌های رها شده در سطح شهر که در این نقطه و چند نقطه دیگر جمع می‌شود را باید آب‌های سطحی نامید یا فاضلاب شهری؟ پاسخ به این سوال مشخص می‌کند که مدیریت این معضل با شهرداری است یا اداره آبفا.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top