بستن

شورای گراش نامزد برتر استان در جشنواره ملی شورا و شهرداران کشور شد

 از شورای اسلامی شهر گراش به عنوان نامزد برتر استانی برای حضور در نخستین جشنواره ملی شورا و شهرداران کشور دعوت شد.

به نوشته‌ی سایت جشنواره، جشنواره شورا و شهرداران ایران با حضور ریاست جمهوری، شورای عالی استان‌ها، اعضای شورای اسلامی و شهرداران از سراسر کشور، کارشناسان شهرداری‌ها، استانداری‌ها و همچنین اساتید برجسته با هدف تجلیل و قدردانی از فعالیت‌های شورا و شهرداران و انتخاب برترین‌های کشوری در ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

این سایت توضیح می‌دهد که در مراسم اختتامیه جشنواره از شهرداران برتر کشور در عرصه‌های مدیریت شهرسازی، توسعه شهری، شهر الکترونیک، مدیریت بحران، گردشگری و … با اهداء تندیس بلورین جشنواره و لوح یاد بود تجلیل به عمل خواهد آمد. از بین منتخبین نیز ۷ شهردار برگزیده در سطح ملی معرفی می‌شود که تندیس زرین را از دست رییس جمهور دریافت خواهند کرد.

آن‌طور که وبلاگ اخبار شهرستان گراش می‌نویسد، در دعوت‌نامه‌ای که برای رییس شورای اسلامی شهرگراش فرستاده شده، مرتضی کاظمیان دبیر نخستین سمینار توسعه ایران و مدیر جشنواره تخصصی شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای کشور با تاکید بر قرار گرفتن شوراء اسلامی شهر گراش در جمع نامزدهای عناوین برتر استانی، تصریح نموده: سمینار توسعه ایران و جشنواره تخصصی شهرداران و شوراهای اسلامی کشور در راستای افزایش طرح توانمندسازی شوراها، شهرداران، متخصصین و فرمانداران با ارائه جدیدترین تجربیات هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. اولین دوره این سمینار در اردیبهشت‌ماه سال جاری با مشارکت شوراها و شهرداران سراسر کشور در تهران انعقاد می‌یابد.

در بخش دیگری از دعوت‌نامه نوشته شده است: «نخستین سمینار توسعه ایران اسلامی با حمایت دانشگاه‌های سراسر کشور، سازمان مدیریت بحران، سازمان فن‌آوری اطلاعات و بر اساس دستور شماره ۱۱۹۹۰ – ۲۲/۵/۸۹ ریاست جمهوری و متعاقب آن گردهم‌آوری ۵۰۰ تن از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور در حوزه‌های مختلف و با هدف رشد و توسعه شهری، ارزیابی عملکرد شهرداران و شوراها و به منظور افزایش سطح آگاهی مسئولین و ارائه جدیدترین تجربیات در زمینه مدیریت شهری، مدیریت بحران و مدیریت شهر الکترونیک» برگزار می‌شود.

مرتضی کاظمیان، دبیر سمینار توسعه ایران و مدیریت جشنواره تخصصی، در بخش دیگری از نامه معیار این انتخاب را شاخصه‌های عمرانی، فرهنگی، گردشگری، مدیریت شهری، شهر الکترونیک و … نام برده و افزوده است: امتیاز کسب شده توسط شوراء اسلامی شهر گراش در کیفیت خدمات صورت پذیرفته و علت نامزدی این شوراء در جمع نامزدهای عناوین برتر استانی حاصل رای کمیته داوران سمینار به ویژه در بخش ارائه خدمات ارزنده شهری بوده است.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top