بستن

دو تعویض دیگر در تیم مدیریت علوم پزشکی

هفت‌برکه: با تغییر دو معاونت آموزش و درمان دانشکده علوم پزشکی از ۵ معاون علوم پزشکی، ۴ معاونت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تغییر کرده است. 

به گزارش وبدا گراش، ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ طی احکامی جداگانه از سوی دکتر مهدی محسن زاده رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر علی اصغر خالقی به عنوان «سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری» و دکتر سیدجواد محقق به عنوان «سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی گراش» منصوب شدند.

دی‌ماه ۱۴۰۰ دکتر خالقی جانشین دکتر محقق در معاونت درمان دانشکده شد و خرداد ۱۴۰۲ محقق به صندلی خود در معاونت درمان بازگشت تا خالقی به معاونت آموزش دانشکده برود. دکتر خالقی سابقه ریاست دانشگاه علوم پزشکی فسا را در اختیار دارد و مدت یک سال و نیم حضور در گراش از اعضای موثر هیات رییسه دانشکده بوده است.

دکتر محقق نیز از اعضای باسابقه هیات رییسه علوم پزشکی گراش که از ابتدای استقلال دانشکده علوم پزشکی در سمت‌های مختلف رییس بیمارستان، معاونت پشتیبانی و معاونت درمان حضور داشته است. این برای سومین بار است که محقق معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش می‌شود. 

دکتر حکیمه اکبری از اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش از بهمن ۱۳۹۹ معاون آموزشی این دانشکده بود که از خرداد ۱۴۰۲ جای خود را به دکتر خالقی داد. 

در یک ماه گذشته دکتر مهروری در سمت معاون بهداشت، مسعود خواجه‌زاده در سمت معاون فرهنگی معرفی شده بودند. جواد یحیایی تنها معاون عضو هیات رییسه علوم پزشکی گراش است که در دوره مدیریت دکتر محسن‌زاده تغییر نکرده است. 

مراسم معارفه معاونین جدید علوم پزشکی گراش ۲۰ خردادماه برگزار شد. با انجام این تعویض و جابه‌جایی‌ها به نظر می‌رسد که تیم مدیریت دانشکده برای دوره جدید تکمیل شده است. 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top