بستن

مدعیان بزرگ در سوپرجام خلور

هفت‌برکه: گراش‌جوان و اتحاد گراش، دو نماینده فوتسال گراش در مسابقات جام بزرگ اتحاد خلور، نتوانستند در برابر تیم‌های قدرِ حاضر در مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش هفت‌برکه، مسابقات جام بزرگ اتحاد خلور با شرکت ۱۶ تیم از شهرها و روستاهای جنوب فارس و هرمزگان در سالن مجتمع طوبی در حال برگزاری است. استفاده از کمک‌داور ویدیویی، هزینه‌ی بالای برگزاری و استفاده‌ی تیم‌ها از بازیکنان ملی‌پوش و لژیونر، باعث شده است که مسابقات با کیفیت بالایی برگزار شود. 

این مسابقات با تصویربرداری تلویزیونی از سایت cup2023.ir نیز پخش می‌شود.

این مسابقات در چهار گروه برگزار می‌شود. با گذشت دو دور از این مسابقات، حاصل تلاش تیم‌های گراشی در این مسابقات ۳ شکست و یک تساوی بوده است.

چهار بازی و یک تساوی

 اتحاد در گروه دوم مسابقات در دیدار نخست ۸-۳ مغلوب شهید چمران لار شد. حسن خورشیدی، موسی کوه‌پیکر و علی شیرشمسی گل‌های اتحاد را به ثمر رساندند.

در بازی دوم، اتحاد با شکست سنگین ۱۰-۰ برابر هیات فوتبال بیرم زمین بازی را ترک کرد. اتحاد در آخرین بازی یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در یک بازی تشریفاتی با آیندگان هرمزگان بازی می‌کنند. دو تیم بدون امتیاز گروه در این مسابقه به دنبال اعاده حیثیت هستند.

در گروه چهارم، گراش‌جوان در بازی اول برابر لاخوری زنگارد در حالی که سه بر صفر پیش بود، در نهایت ۳-۳ متوقف شد. فردین معاونی دو گل و مهدی اقبال یک گل برای گراش‌جوان زدند.

در بازی دوم هم گراش‌جوان ۶-۳ مغلوب الجسور زروان شد. فردین معاونی یک گل و بهنام استوار دو گل برای گراش‌جوان زدند.

گراش جوان با یک امتیاز، شانس کمی برای صعود دارد. این تیم در بازی سوم سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت به مصاف منتخب خور می‌رود که با ۶ امتیاز صعود خود را قطعی کرده است.

توقع حضور بازیکنانی در این سطح را نداشتیم

مهدی فخری، سرمربی تیم اتحاد، درباره حضور در این مسابقات گفت: «هدف اصلی ما کسب تجربه و معرفی بازیکنان جوان تیم از جمله علی جهاندیده بود. با دو بازیکن از شاهین و جوشن و دو بازیکن از خلیلی تیم را تقویت کرده بودیم ولی فکر نمی‌کردیم تیم‌های دیگر این قدر برای بازیکن هزینه کرده باشند.»

فخری در مورد مشکلات اتحاد در این بازی‌ها گفت: «با وجود تیم‌ها و هزینه‌های آن‌ها ما مشکل اسپانسر داشتیم و نمی‌توانستیم بازیکنانی در این سطح بیاوریم. ایران خودرو شکوه در بخش لباس همکاری داشتند ولی نیاز به اسپانسر بزرگتری بود که بتوانیم دستمزد خوبی برای بازیکنان در نظر بگیریم.»

اتحاد در سال‌های پیش در لیگ استانی حضور داشت و در جام رمضان امسال هم به مقام دوم رسید. فخری در مورد احتمال حضور دوباره در مسابقات استانی گفت: «اگر اسپانسر قوی پیدا شود شرکت خواهیم کرد. استعدادهای خوبی در تیم داریم و با کمک اسپانسر می‌توانیم بازیکن کمکی بگیریم و به مسابقات استانی برگردیم.» 

رویین‌تن از تیم اتحاد گراش در کنفرانس خبری بازی‌ها در مورد تیم اتحاد گفت: «ما افتخارمان این است که بازیکن از بیرون نیاوردیم و با سرمایه‌ها و نیروهای جوان خودمان که بیشتر متولد ۸۰ به بالا هستند در بازی‌ها حاضر شدیم. ما از کیفیت این مسابقات باخبر بودیم. می‌خواستیم خودمان را محک بزنیم و کسب تجربه کنیم.»

مسابقات در حد مسابقات آسیایی بود

مهدی عابدینی، مربی تیم گراش‌جوان، در مورد سطح این مسابقات گفت: «این مسابقات در سطح خیلی بالا و حتی در حد آسیایی برگزار می‌شود که تاکنون نمونه آن را در منطقه نداشته‌ایم. هم کیفیت برگزاری، هم بازیکنان شرکت‌کننده، هم داوران اختصاصی و ناظران کاملا حرفه‌ای هستند.»

عابدینی در مورد نتایج این تیم گفت: «ما در بازی‌های جام رمضان لارستان هم شرکت داشتیم. در آن مسابقات چند بازیکن لیگ برتری هم حضور داشتند اما سطح این بازی‌ها خیلی بالاتر از مسابقات جام رمضان بود. بعضی تیم‌ها ۸ تا ۹ بازیکن لیگ برتری در اختیار داشتند که اختلاف سطح زیادی را ایجاد کرده بود.»

عابدینی در مورد بازیکنان کمکی گراش جوان گفت: «ما در کنار بازیکنان خودمان، پنج بازیکن کمکی از داراب داشتیم که در مقایسه با بازیکنان دیگر تیم‌ها هزینه‌ای برای بازیکن نداشتیم.  البته آقای آشفته از تیم ستاره‌آبی هم در کادر مربیکری همراه ما بود.»

مربی تیم گراش جوان در مورد شانس‌های قهرمانی این مسابقات گفت: «سومین بازی ما با تیم خور است. منتخب خور تیم خوب و گرانی است بسته است و یکی از شانس‌های فینال و قهرمانی مسابقات است.»

او در نهایت افزود: «درباره حضور بانوان در ورزشگاه همه تیم‌ها موافق بودند. ما گفتیم اگر شرایط مهیا باشد می‌تواند در افزایش حضور تماشاگران موثر باشد.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top