بستن

کنایه ورزش سه به سازمان لیگ : روستای خلور لارستان هم VAR آورد!

هفت‌برکه: سایت خبری «ورزش سه» با پوشش خبر جام اتحاد خَلور، کنایه‌ای هم به سازمان لیگ و تیم‌های لیگ برتر فوتسال داشت.

به گزارش ورزش سه، در حالی که تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران و هواداران آنها سال‌هاست چشم انتظار استفاده از VAR هستند، یک دوره مسابقات تحت عنوان سوپرجام لارستان با حضور ۱۶ تیم مطرح و برتر از جنوب فارس و هرمزگان به میزبانی تیم اتحاد خلور لارستان با استفاده از کمک‌داوران ویدیویی برگزار می‌شود.

روستای خلور که جمعیتی قریب به هزار نفر دارد، از توابع بخش صحرای باغ در شهرستان لارستان در جنوب استان فارس است که برای برگزاری این مسابقات با بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تصمیم به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی گرفته‌ است.

سید هاشم هاشمی، مدیر عامل باشگاه اتحاد خلور، در این باره گفت: در این مسابقات از دوربین‌های بسیار با کیفیتی برای ساز و کار VAR استفاده خواهد شد که هزینه زیادی خواهد داشت. در بازی‌ها بین ۴ تا ۶ دوربین برای کمک داور ویدیویی در نظر گرفته شده و یک داور مخصوص این کار خواهیم داشت که از اتاق مخصوص با داور بازی در ارتباط خواهد بود. حتی تلویزیونی برای بازبینی صحنه‌ها برای داور در نظر گرفته‌ایم و دو دوربین بر روی خط دروازه قرار خواهد داشت. تلاش ما این است که مسائل مهم درون زمین به VAR کشیده شود تا حقی از تیم‌ها ضایع نگردد.

در این مسابقات ۱۶ تیم از جمله دو تیم گراش‌جوان و اتحاد گراش فینالیست‌های جام رمضان گراش از امشب ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ رقابت می‌کنند. هر شب دو بازی ساعت ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن منیری شهر لار برگزار می‌شود. 

 تیم‌های الجسور زروان، اوز جوان، شاهین اوز، اتحاد گراش، گراش جوان، منتخب خور، کشاورز چاه نهر، امواج براک، هیئت فوتبال بیرم، شهید چمران لارستان، کوماتسو بندرعباس هرمزگان، آیندگان هرمزگان، لاخوری زنگارد بستک، تعاونی کهورستان بندرخمیر، ابوخالد کوخرد بستک در این مسابقات حضور دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top