بستن

شاعران در ارد از انقلاب و مهدویت خواندند

هفت‌برکه: به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، شاعران ارد و گراش در محفل ادبی انتظار در ارد به شعرخوانی پرداختند.

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، این محفل شعر به همت انجمن ادبی شهر ارد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، روز جمعه ۱۱ فروردین در سالن فرهنگی-مذهبی الزهرا(س) شهر ارد برگزار شد. سجاد فتحی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گراش، با تبریک بهار طبیعت و قرآن گفت: «۱۲ فروردین بهار جمهوریت انقلاب اسلامی است و این روز مهم از افتخارات انقلاب اسلامی و معماری معمار کبیر انقلاب اسلامی است. درس بزرگ امام راحل در این روز این بود که میزان رای ملت است.» فتحی اظهار امیدواری کرد که این برنامه به صورت سالانه برگزار شود.

در ادامه، ۲۳ شاعر اردی و گراشی، ۵۰ اثر ادبی خود را با موضوع انقلاب اسلامی و مهدویت خواندند. حاج موسی صادق، ابراهیم علیپور، حاج نقی تنها، حبیب کمالی، رضا فتحی، لیلا توکلی، خانم آذرکیش، راضیه سیاح (از گراش)، محمدجواد سیاح (از گراش)، ابوالفضل پورشمسی، هاجر علیپور، عوض حسین‌زاده، ابراهیم سلیمانی، حسین علیپور، حمیدرضا کارگر فرد، مصطفی کارگر (از گراش)، جلیل پیلتن، حاج صفدر مقدسی و حسین محمودزاده در این محفل شعرخوانی کردند. از دو شاعر مرحوم اردی، حاج سلمان سروش‌زاده و حبیب انصاری نیز یاد شد.

در پایان جلسه به تمامی شاعران شرکت‌کننده از طرف دبیر انجمن ادبی شهر اَرَد و اداره فرهنگ‌ و ارشاد شهرستان گراش لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. در حاشیه این محفل ادبی، نام و یاد «سردار شهید محمد‌علی علیپور اَرَدی» گرامی داشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top