بستن

خلیفه فرمانده انتظامی شهرستان لارستان شد

گریشنا: سرهنگ پاسدار حسین خلیفه به عنوان فرمانده جدید شهرستان لارستان معرفی شد.


 به نقل از خبرگزاری مهرشیراز -: فرمانده انتظامی فارس گفت: برای مهار جرائم، افزایش احساس امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیروس سجادیان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس با اشاره به شعار امسال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی”، حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانست و بیان کرد: مردم کشورمان این بار نیز با حضور گسترده خود در پای صندوقهای رای، دشمنان را مانند همیشه در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام خواهند گذاشت.

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی محور پلیس، یادآور شد: آنچه برای پلیس مهم است قدرت نرم است نه تجهیزات و امکانات، زیرا برای مهار جرائم، افزایش احساس امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی و اثر گذارتر خواهد بود.

فرمانده انتظامی فارس برقراری ارتباط با مردم را سبب تشخیص نیازهای مردم و سهیم کردن آنان در توسعه امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: قدرت نرم یعنی با مردم باشیم و به مردم خدمت کنیم.

سردار سجادیان با بیان اینکه حفاظت از امنیت وظیفه ذاتی پلیس است، تصریح کرد: در حفاظت از مردم پلیسی موفق است که مقتدر، هوشمند و سریع العمل باشد و با همین رویکرد، نیروی انتظامی فارس سال گذشته در مقایسه با سال ۹۰ جرایم را کاهش داده که این موفقیت مرهون همکاری مردم، تعامل خوب مسئولان و تلاش کارکنان انتظامی فارس است.

فرمانده انتظامی فارس همکاری و تعامل بین مسئولان را یکی از عوامل موفقیت در کار دانست و گفت: برای موفقیت در کار و خدمت بهتر به مردم تعامل توأم با حفظ استقلال با سازمانها را باید سرلوحه خود قرار دهیم.

سردار سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود ولایتمداری و فاصله نگرفتن از محور ولایت را رمز موفقیت، سربلندی و سرافرازی در زندگی دانست و اظهار کرد: در طول تاریخ شاهد بوده ایم کسانی که از محور ولایت فاصله گرفتند منحرف و روبه زوال رفته و کسانی که با ولایت بودند همیشه در تاریخ ماندگار شده اند.

در پایان توسط سردار سجادیان از سرهنگ بهادر اسماعیلی فرمانده سابق لارستان تقدیر و سرهنگ پاسدار حسین خلیفه به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top