بستن

رقابت جذاب چارواداران و سوارکاران در پیست سوارکاری

هفت‌برکه: پیست سوارکاری گراش در آخرین روز سال ۱۴۰۱ میزبان سه مسابقه جذاب خرسواری، طناب‌کشی و کورس اسب‌سواری پیشکسوتان بود. 

به گزارش هفت‌برکه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور پرشمار تماشاگران مسابقات مفرح پایان سال در پیست شهدای ده تن و شهیدان حسن‌زاده گراش به میزبانی کمیته کورس هیات سوارکاری گراش برگزار شد. 

عباس کریمی مسئول کمیته کورس هیات سوارکاری گراش در مورد این مسابقات گفت: «این مسابقات با هدف ایجاد نشاط و شادی و به عنوان یک رقابت دوستانه به صورت سالانه برگزار می‌شود. با توجه به استقبال خوب مردم قصد داریم در عید فطر هم مسابقات کورس اسب‌سواری و الاغ‌سواری را برگزار کنیم. برآورد ما این بود حدود دو هزار نفر تماشاگر این مسابقات بودند و حضور مسئولینی مانند آقای جعفری عضو شورای شهر هم مایه دلگرمی ما بود.»

مسابقات تفریحی پایان سال با حضور باشگاه‌داران، پیشکسوتان سوارکاری و چارواداران در سه رشته سوارکاری پیشکسوتان، الاغ‌سواری و طناب‌کشی برگزار شد. 

در مسابقات طناب‌کشی که با حضور ۴ تیم برگزار شد. باشگاه نادرزاده، سوارکاران و چارواداران مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. 

در مسابقات جذاب خرسواری ۳۰ شرکت‌کننده از گراش حضور داشتند که در پایان مهدی نویدی، امیرارسلان آتشبار، سجاد شهبازی جایزه اول تا سوم را به دست آورند.

کورس اسب‌سواری پیشکسوتان در دو رده بالای ۵۰ سال و زیر ۵۰ سال برگزار شد. 

در رده بالای پنجاه سال احمد احمدی با اسب قیصر اول شد. فرج‌الله پورشمسی با اسب هیرو مقام دوم و علی‌مراد آذرمینا با اسب پادشاه مقام سوم را به دست آوردند.

در رده زیر پنجاه سال مهدی شوری با اسب روسی، حسین مظاهری با اسب طوفان از لامرد و  علی امانتی با اسب رحیم‌خان اول تا سوم شدند. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top