بستن

در ۳ روز ۷۰۰ نفر خدمات رایگان دندانپزشکی گرفتند

هفت برکه: بیش از ٧٠٠ نفر در شهرستان گراش، به مدت سه روز، از خدمات دندانپزشکی گروه جهادی امام حسین (ع) در بیمارستان گراش، بهره‌مند می‌شوند. امروز آخرین فرصت مراجعه به بیمارستان برای استفاده از خدمات این گروه جهادی است.

دکتر علی اصغر خالقی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش در گفتگو با وبدا گراش گفت:«از پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ماه، ١٨ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک، «عضو گروه جهادی امام حسین (ع)»، برای ویزیت و ارائه خدمات دندانپزشکی، در کلینیک دندانپزشکی بیمارستان گراش حضور یافتند.»

این گروه جهادی از ۲۵ اسفند، به مدت ٣ روز در گراش حضور دارند و در این سه روز، ما بیش از ٧٠٠ بیمارِ تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان گراش را پذیرش داده‌ایم، که طی این مدت، برای این مراجعین عکس رادیولوژی، معاینه، جرم گیری، عصب کشی و پُر کردن انجام می‌شود.

در این کار جهادی، نماینده، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی، اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و مجمع القران نیز همکاری داشته‌اند.

بعد از ماه مبارک رمضان نیز پزشکانی از همین گروه جهادی، برای انجام برخی اعمال جراحی در بیمارستان گراش حضور خواهند داشت.

 

1 نظر

  1. آقای محترم اگر همین هزینه هایی که خیرین گراشی و صندوقهای خیریه بابت این گروه جهادی داده اند به دندان پزشکان گراشی میدادید همین تعداد بیمار را ویزیت و درمان می کردند منت یر گراشی ها نذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top