بستن

شکستن «مرز» در همکاری تئاتری‌های قیر و خنج و گراش

هفت‌برکه: نمایش طنز «مرز» به مدت چهار شب در سینما فرهنگ گراش به روی صحنه می‌رود.

به گزارش هفت‌برکه، نمایش «مرز» حاصل همکاری هنرمندان تئاتر گراش و خنج و قیر است: مجتبی حسینی قیری آن را نوشته و کارگردانی کرده است، و بازیگرانی از خنج و گراش در آن نقش ایفا می‌کنند. گروه «آوان» که زیر نظر حسینی قیری اداره می‌شود، سال گذشته نمایش «گرمو» را با ترکیبی از بازیگران گراشی و قیری در گراش به روی صحنه بردند. نمایش «مرز» قرار بود در چهارمین جشنواره نمایش کل گراش به روی صحنه برود اما با توقف این جشنواره، نمایش «مرز» به مدت چهار شب اجرای عمومی دارد.

اجرای این نمایش از ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا جمعه ۱۹ اسفند ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه در سینما فرهنگ اجرا می‌شود. عکس‌های نازنین کشاورز و سهیلا نوروزپور را از دومین شب اجرای این نمایش ببینید.

قصه «مرز» در موقعیتی نامشخص در زمانی خیالی در جنگ جهانی دوم می‌گذرد. دو گروه از نظامیان درگیر جنگی هستند که قرار است در موقعیت آتش‌بس باشد. محمدجواد‌ عباسی بازیگر اهل خنج، . امین حیدری، سمیرا حسنی و احمدرضا حیدری بازیگران گراشی این نمایش هستند. عوامل این نمایش نیز از شهرهای خنج و گراش هستند: نور و صدا محسن صمیمی و مهدی پولادی، منشی صحنه پرنیا پیشکار، و عکاس سهیلا نوروزپور و نازنین کشاورز. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top