بستن

تیم امید قیصریه قهرمان جام فوتسال نوجوانان در گراش

هفت برکه:تیم امید قیصریه لار،قهرمان مسابقات جام فوتسال نوجوانان، یادواره شهید رحمانیان در گراش شد.

به گزارش روابط عمومی مدرسه فوتبال ذوالفقار: یک دوره مسابقات فوتسال نوجوانان زیر ۱۴ سال با حضور ۹ تیم در سطح منطقه در سالن شهید مشتاقی برگزار شد.

در این مسابقه تیم‌های پرسپولیس لار، آیت کورده، ذوالفقار،خلیج‌فارس، هلال احمر، پرسپولیس نوین، امید قیصریه لار، توحید کرمستج و شاهین طی ۳ روز با هم رقابت کردند. پس از بازی‌های گروهی تیم‌های ذوالفقار و توحید کرمستج از گروه الف و امید قیصریه لار و آیت کورده از گروه ب به نیمه نهایی صعود کردند.

در بازی‌های نیمه نهایی تیم‌های امید قیصریه و ذوالفقار با غلبه بر توحید کرمستج و آیت کورده راهی فینال شدند. در بازی فینال سرهنگ ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان گراش و هیات همراه حضور داشتند و دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، پس از این که بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به ضربات پنالتی کشیده شد، تیم امید قیصریه لار توانست با غلبه بر ذوالفقار گراش به مقام قهرمانی این مسابقات برسد، همچنین تیم‌های آیت کورده و توحید کرمستج به صورت مشترک به مقام سوم در این رقابت‌ها دست یافتند و تیم توحید کرمستج نیز به عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

همچنین دانیال عبدالهی از تیم ذوالفقار به عنوان آقای گل، مهیار خرم‌مکان از تیم امید قیصریه به عنوان بهترین بازیکن و آرش کماندار از تیم قیصریه لار به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شدند.

این مسابقات با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه گراش، پایگاه مقاومت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، هیات فوتبال شهرستان گراش و مدرسه فوتبال ذوالفقار برگزار شد.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top