بستن

اولین حضور دوندگان گراشی در مسابقات جنوب فارس

هفت برکه: تیم دو و میدانی گراش در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جنوب فارس در رده سنی نونهالان و نوجوانان دختر و پسر، با کسب ۱۲ مدال، مقام سوم تیمی را کسب کرد.

به گزارش هیات دوومیدانی شهرستان گراش: ورزشکاران در رشته‌ی دوومیدانی شهرستان گراش در اولین حضور خود در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جنوب فارس در پایه‌ی نونهالان و نوجوانان دختر و پسر با کسب ۱۲مدال رنگارنگ در مجموع مقام سوم تیمی را به دست آورد. این مسابقه به میزبانی شهرستان جهرم برگزار شد.

در بخش پسران؛ در ماده ۱۰۰ متر سرعت، عبدالمجید نادرپور مقام اول و هادی باقرپور مقام دوم را به دست آوردند. در ماده پرش ارتفاع، محمد هادی نادرپور مقام اول را از آن خود کرد و حسین حسن‌زاده روی سکوی دوم ایستاد. در ماده پرش طول، عبدالمجید نادرپور اول شد. در ماده پرتاب، نیزه، توپ، حامد شهریاری مقام دوم را به دست آورد و در ماده پرش ارتفاع، عبدالمجید نادرپور به مقام دوم رسید.

در بخش دختران، در ماده پرش ارتفاع، تانیا شادمانیان و ندا سجادی به ترتیب مقام اول تا دوم را به دست آورند. در ماده صد متر مربع سرعت تانیا شادمانیان مقام دوم را به دست آورد و در ماده پرش ارتفاع فاطمه قربانی مقام دوم را کسب کرد، در ماده پرتاب، نیزه، توپ، غزل فتاحی روی سکوی دوم ایستاد.

مربیان تیم و سرپرست تیم دوومیدانی منتخب شهرستان گراش در بخش نونهالان و نوجوانان محمد علی نادرپور، محمد کاظم چرخی،اسمعیل‌زادگان و نوره نظامی بودند.

این دوره از مسابقات با حضور و نظارت دکتر نجمی رییس هیات دوومیدانی استان فارس، به همراه دکتر خوش نشین و  سبزی، نایب رئیس و مسئول کمیته استعدادیابی استان فارس در جهرم برگزار شد. استاد رزمجو رییس هیات دوومیدانی شهرستان جهرم و نانوا، مسئول هیات برگزاری از شهرستان استهبان و تیم همراه دیگر برگزارکنندگان این رقابت‌ها بودند.

 

1 نظر

  1. الهی بحق پیر دختر در گلستو دشت زیر، صد ها سال تندرست و قبراق بمانید و گراش همواره شاهد پیروزی و قهرمانی شما باشد. هزاران آفرین به شما نو جوانان و نو نهالان برومند ورزش کار بخصوص غزالان تیز پای دختران گراش، دو و میدانی به گفته اهل فن مادر تندرستی و رشد و کلید ورود به دیگر رشته های ورزشی می باشد. اراده تان استوار و ساق پاهایتان پر قوت باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top