بستن

جوانان رضوی گراش برای همایش علوی به شمال رفتند

هفت برکه: شبکه جوانان رضوی شهرستان گراش برای اجرای همایش علوی به محمود‌آباد ساری سفر کرد.

محمد رستم‌پور، مدیر اجرایی همایش علوی در گفت و گو با هفت برکه گفت:«همایش علوی، یکی از برنامه‌های شبکه جوانان رضوی شهرستان گراش است که با دعوت از خادمین حرم امامان معصوم(ع) همراه با پرچم گنبد حرم، ویژه برنامه‌هایی را در شهرهای مختلف برای مشتاقان اهل‌بیت(ع) برگزار می‌کند. همایش علوی در شهر محمودآباد ویژه‌برنامه‌‌ی ولادت امام علی(ع) بود.»

او با معرفی دو خادم دعوت شده از حرم امیرالمومنین علی(ع) برای حضور در این همایش، گفت:«سید احمد جابر حسن حسینی و سید ضرغام عبدالحسین جواد، دو خادم حرم امیرالمؤمنین(ع) در این همایش حضور داشتند. محمد علی شامحمدی به عنوان مدیر برنامه، عبدالحسین یوسفی و علی‌اکبر خیلتاش به عنوان اعضای هیات مدیره شبکه جوانان رضوی گراش، حجت الله حسن‌زاده مداح حرم امام رضا(ع) و صادق رحمانی از شاعران برجسته‌ی گراشی و خودم به عنوان مدیر اجرایی، برای برگزاری این همایش با آن‌ها در این سفر همراه بودیم.»

رستم‌پور با اشاره به این که همایش علوی برای سومین سال در گراش و محمودآباد برگزار شد، ادامه داد:«این همایش سال اول در اصفهان، سال دوم در مشهد و با توجه به استقبال عاشقان اهل‌بیت(ع) امسال در گراش و محمود آباد ساری نیز برگزار شد.»

او با بیان این که شبکه جوانان رضوی گراش با الگو گرفتن از کاروان زیر سایه خورشید که در دهه‌ی کرامت برگزار می‌شود، پیشنهاد اجرای ویژه برنامه‎‌هایی در تمامی اعیاد و مناسبت‌ها را داشت، گفت:«شاخص‌ترین برنامه‌ای که مدت هشت سال است در گراش برگزار می‌شود و مردم گراش با آن آشنایی کافی دارند، همایش هشتمین آفتاب در حسینیه ابوالفضل(ع) است که هر سال خادمین حرم امام رضا(ع) با به همراه داشتن پرچم حرم به گراش می‌آیند. این طرح، با عنوان «زیر سایه خورشید» به صورت ملی و بین‌المللی در تمام شهرهای ایران و در کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود و مجری این طرح آستان قدس رضوی است. با پذیرش پیشنهاد ما برای اجرای این برنامه در دیگر مناسبت‌های مختلف ائمه و امامان معصوم(ع) با رایزنی با اتبات عالیات و دعوت از خادمین برای سفر به ایران و حضور در برنامه، شبکه جوانان رضوی گراش به عنوان مجری این برنامه تعیین شد.»

او ادامه داد:«با توجه به این که چند سال است شبکه جوانان رضوی گراش مجری این طرح است، از شهر و استان‌های مختلف درخواست برگزاری این همایش را داریم و هر شهری که در سراسر کشور درخواست برگزاری داشته باشد تیم اجرایی این همایش از گراش به آن شهر اعزام خواهد شد. مثلا دو سال قبل ولادت حضرت زینب (ع) از خادمین حرم حضرت زینب(ع) به همراه پرچم دعوت کردیم و ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «زینت پدر» در گلزار شهدا برگزار کردیم. یا در تاسوعا و عاشورا سال‌های قبل از خادمین حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) دعوت کردیم و ویژه‌برنامه‌هایی در گراش، اصفهان و مشهد برگزار شد.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. پیری جان، جوونی که به سن و سال و داشتن زلف سیاه نیست، همنیکه بتونی خودت را جایی بند کنی و چند روزی تحت هر اسم و رسمی جشن و سروری ویا بقولی معرکه ای بر پا کنی جوان هستی. بخصوص اگر سفر شمال باشد و خرج سفر و خورد و خوراک ار کیسه خلیفه. فقط امیدوارم که این نوع کارها خرج و مخارجش از جیب گراشیها نباشد حال تحت با هر اسمی و تبلیغی که بتوانند حرفی نیست. جناب لغزیان هم حاضر و آماده برای رفتن به همچین سفر هایی است بشرطی که مخارج و هزینه هایش از پیش پرداخت شده باشد، صلواتی صلواتی. برایشان سفری خوش آرزومندم . البته با اتوبوس مخصوص دور همی بیشتر خوش می گذرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top