بستن

ورثه حاج عبدالله سعیدی،‌ساختمان اداره صمت گراش را می‌سازند

هفت برکه: کلنگ‌ ساخت ساختمان اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت گراش در زمینی به متراژ ۲۹۰ متر مربع به زمین زده شد. این ساختمان به همت وراث حاج عبدالله سعیدی ساخته خواهد شد.

به گزارش هفت برکه امروز، هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۱، مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اداره صمت با حضور با حضور فرماندار، امام جمعه، عباس عباس‌پور، معاونت توسعه و پشتیبانی سازمان صمت استان فارس، مهندس محمد رحیمی، رئیس اداره برنامه‌ریزی سازمان صمت استان فارس، پژمان عبدالهی، رئیس اداره امور اداری سازمان صمت استان و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

محمود طاهرزاده فرماندار گراش در مراسم کلنگ‌زنی این اداره گفت : «شهرستان خیرینی دارد که پای کار هستند خواسته ما سه موضوع ارتقا از نمایندگی به اداره، تجهیزات و نیرو برای ساختمان جدید است. این خواسته همه عزیزان در شهرستان است.»

امام جمعه گراش نیز با توجه به خیرسازی بودن ساختمان این اداره گفت با کنایه به نماینده مدیرکل گفت: «من اگر جای خیرین بودم تا وقتی بحث ارتقا انجام می‌شد. هزینه ساختمان را پرداخت نمی‌کردم.»

مهندس اسماعیل بلبلی، رئیس ادره صمت شهرستان گراش  در مورد مشخصات این پروژه گفت: «این زمین به متراژ ۲۹۰ متر مربع و ۳۰۰ متر زیربنا در بلوار شهدا جنب سازمان تبلیغات و روبه روی کمیته امداد و بهزیستی قرار دارد. سعید سعیدی از طرف وراث حاج عبدالله سعیدی هزینه‌ی ساخت ساختمان ادره‌ی صمت را در دو طبقه، برعهده خواهند داشت.»

او در ادامه افزود:«این زمین از طرف اداره‌ی راه و شهرسازی تحویل گرفته شده است و خیر هم حدود دو میلیارد تا دو میلیارد و نیم برای ساخت این ساختمان هزینه خواهند کرد.»

بلبلی در مورد ضرورت ساخت این ساختمان گفت: «اداره صمت از زمان تاسیس در محل استیجاری قرار داشت و دو بار جابجا شدیم. از زمان ریاست آقای ایزدی پیگیر واگذاری زمین از طرف اداره کل راه و شهرسازی بودیم که با حضور من این پیگیری تشدید شد. الان که واگذاری انجام شده است و خیر هم آماده کار است امیدواریم بتوانیم دو ساله ساختمان اداری را تکمیل کنیم.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top