بستن

آگهی مزایده عمومی فروش زمین در داراب

اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در نظر دارد زمین تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) به صورت الکترونیکی به فروش برساند .

تاریخ انتشار ۱۶/۱۱/۱۴۰۱ در پایگاه خبری هفت‌برکه تاریخ نمایش در سایت از تاریخ ۱۷/۱۱/۱۴۰۱   ساعت ۸  لغایت ۸/۱۲/۱۴۰۱ ساعت ۱۵ ، آخرین مهلت تاریخ دریافت اسناد ۲۵/۱۱/۱۴۰۱ ساعت ۱۵ ، تاریخ بازدید ، از تاریخ ۲۶/۱۱/۱۴۰۱ ساعت ۸  لغایت ۰۸/۱۲/۱۴۰۱  ساعت ۱۵ مهلت ارسال پیشنهاد، از تاریخ ۱۷/۱۱/۱۴۰۱ ساعت ۸  لغایت  08/12/1401  ساعت ۱۵  تاریخ بازگشایی ۰۹/۱۲/۱۴۰۱  ساعت ۱۰  تاریخ اعلام برنده ۰۹/۱۲/۱۴۰۱  ساعت  11 .

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده دستگاه اجرایی

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است :

۱- برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه) ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) ، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

۲- کلیه اطلاعات و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

۳- علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند:

مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه : ۱۴۵۶

دفتر ثبت نام استان تهران :۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها، در سایت سامانه ( www.setadiran.ir) بخش “ثبت نام / پروفایل مزایده‌گر” موجود است.

۴- حفظ و حراست اطلاعات مربوط به مزایده بر عهده مزایده‌گران می‌باشد و این اداره کل در این خصوص هیچگونه مسئولیتی ندارد.

۵- اداره کل در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادها به هر نحوی از انحاء مجاز و مختار می باشد و متقاضیان حق اعتراض در این خصوص را ندارند.

۶- لازم به ذکر است ، بازگشائی مزایده با حداقل یک پاکت نیز انجام می‌شود.

۷- در خصوص قطعات مورد مزایده هرگونه هزینه متعلق به شهرداری و سایر مراجع ذیصلاح برعهده برنده مزایده می‌باشد.

۸- واریز وجه سپرده حتما می‌بایست به نام شخص شرکت‌کننده اعمال گردد در صورت عدم رعایت مورد فوق مدارک متقاضی بازگشایی نمی‌گردد ضمناً استرداد مبلغ سپرده ۴۰ روز پس از بازگشایی میسر می‌باشد.

۹- لازم به ذکر می‌باشد که برنده مزایده حتماً می‌بایست مبلغ نقدی مزایده را در مهلت یک هفته کاری (بعد از اعلام به برنده) به حساب اعلامی واریز نماید.

۱۰- پیشنهادات ارائه شده در روز سه شنبه  مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۱  در کمیسیون معاملات این اداره کل بازگشایی و اتخاذ تصمیم خواهد شد و کمیسیون معاملات حداکثر ظرف مدت ۵ روز به استثناء ایام تعطیل نظر خود را اعلام خواهد نمود .

۱۱- لازم به ذکر است تا تاریخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۱  ساعت ۱۵ دریافت اسناد در سامانه  صورت پذیرد در غیر اینصورت امکان ثبت نام در سایت سامانه ( www.setadiran.ir) نمی باشد.

۱۲- در خصوص ردیف دو قطعه ۱۰۹۸  فعلاً فاقد سند تک برگ بوده و انتقال سند پس از اخذ صورتمجلس تفکیکی  و سند مالکیت امکان پذیر می باشد لذا اداره کل تا زمان تهیه صورتمجلس  تفکیکی و سند تک برگ ، مسئولیتی در این خصوص ندارد .

۱۳- مستند به قانون منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلس و کارمندان در معاملات دولتی و کشوری و سایر قوانین و مقررات مربوطه به منع مداخله افراد در معاملات دولتی افراد مشمول قانون فوق الذکر حق شرکت در مزایده را نداشته و در صورتی که خلاف این موضوع به اثبات برسد اداره کل راه و شهرسازی استان فارس به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن اختیار کامل دارد واگذاری در هر مرحله ای را منتفی و سپرده شرکت در مزایده را به نفع دولت ضبط نمایدو از این حیث متقاضی حق هر گونه اعتراضی را از خود در حال و آینده سلب و ساقط می نماید و متقاضی با علم و پذیرش این موضوع در مزایده شرکت می نماید .

 

شماره مال ردیف قطعه زمین پلاک شهر کاربری مساحت بهای کل میزان سپرده ۵ درصد شرکت درمزایده آدرس شرایط پرداخت
  ۱ ۱۹۰ ۲۵۷۶/۴۶۲۲ داراب مسکونی ۲۵۰ مترمربع ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۸ ریال ۰۰۰/۰۰۰/۴۰۰ ریال داراب – شهرک امام حسن نقد
  ۲ ۱۰۹۸ ۴۸۴۸/۴۶۲۲ داراب مسکونی ۲۴۸ مترمربع ۰۰۰/۰۰۰/۱۹۲/۷ ریال ۰۰۰/۶۰۰/۳۵۹ ریال داراب – شهرک الزهرا نقد
  ۳ ۴۹۸ ۲۱۸۴/۴۶۲۱ داراب مسکونی ۲۷۵ مترمربع ۰۰۰/۰۰۰/۶۲۵/۹ ۰۰۰/۲۵۰/۴۸۱ ریال داراب – شهرک آیت اله نسابه نقد
  ۴ ۴۹۹ ۲۱۸۳/۴۶۲۱ داراب مسکونی ۲۷۵ مترمربع ۰۰۰/۰۰۰/۶۲۵/۹ ۰۰۰/۲۵۰/۴۸۱ ریال داراب – شهرک آیت اله نسابه نقد

 

                                                                               اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس

توضیح: ممکن است به علت نحوه چینش صفحات در مرورگرهای مختلف اعداد و تاریخ‌ها جابه‌جا شود. در این مورد صرفا فایل PDF آگهی قابل استناد است.

فایل PDF آگهی

شناسه آگهی : ۱۴۴۹۶۱۰

شناسه انتشار: ۶۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top