بستن

نامه سرگشاده یک شهروند گراشی به نماینده و استاندار

سخنانی بی‌پرده و بی تعارف با دکتر جمشید جعفر‌پور، نماینده محترم حوزه انتخابیه شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش و استاندار محترم فارس، جناب مهندس حسین صادق‌عابدین.

جناب دکتر جعفر‌پور!

به عنوان یک نماینده برای مردم گراش، خود را چگونه توجیه می‌کنید؟ به نظر جنابعالی جایگاه حقوقی مردم گراش به لحاظ مطالبه‌خواهی و استقلال ادارات و محدوده شهر بر حسب منشور اخلاقی شهرستان شدن در چه جایگاهی قرار دارد؟

در دوران چهار‌ساله‌ی علی‌اصغر حسنی، اولین شهروند گراشی در مسند نمایندگی، به لحاظ منصفانه یا مغرضانه نقد جدی از طرف رییس شورای تشکل بیدار لارستان دکتر کاظم رحیمی‌نژاد انجام می‌گرفت. آخرین نقد ایشان این بود که «آقای حسنی مردم لارستان را چه فرض کرده‌اید؟» سوال بنده مشابه همین گفتار است: «آقای جعفر‌پور با وعده‌های روزمره و ساعتی و حتی ماهانه و سالیانه که هیچ‌کدام از خواسته‌ها تحقق نیافت مردم غیرتمند  گراش را چه فرض کرده‌اید؟»

استاندار محترم فارس!

جناب‌عالی به عنوان یک رکن حکومتی در منعکس کردن خواسته‌های این استان، که مردم گراش همه یکی از شش‌گوشه همین استان می‌باشد، در رابطه با محدوده شهر که خواست صد در صدی مردم می‌باشد، و با دارا بودن ادله حقوقی (که در نشریه افسانه شماره دوازده دی‌ماه سال ۹۱ در چهار نکته‌ی مهم و قابل پیگیری توسط بخشدار پیشین گراش قاسم‌علی وقارفرد درج شده بود) به دور از تنش و زد‌وبند‌های سیاسی چگونه پیگیری و پاسخ مناسبی دارید؟

با کمال احترام- رحمت فدایی- ۱۹/ ۱/۱۳۹۲

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

8 نظر

  1. احنست و تبارک الله…
    کو چشم بینا؟؟
    کو کوش شنوا؟؟
    کو وجدان بیدار؟؟
    کجاست اونی که شعار میداد کل منطقه رو با یه چشم نگاه میکند؟؟
    و این نیز بگذر اقای نماینده..!!!!
    و خدا جای حق نشسته اقای … .همه رفتند.و شما نیز خواهید رفت.فقط این نام نیک هست که میماند.بر دل و ذهن مردم.
    نه شهر سالاری و ……..

  2. مهم نیست که جاده چک چک متوقف شد یا محدوده رو گرفتن یا ادارات مستقل نشد یا آنتن دیجیتال نصب نشد و سایر مشکلاتی که تو این یک سال برامون پیش اومد و در سه سال آینده و حتی سالهای بعدش پیش میاد.فقط مهم اینه که پشت (گراشی) خودمون خالی نکردیم حالا به جهنم که پشت (گراش) خودمون خالی شد.اهمیتی نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. با عرض سلام و تسلیت به مناسبت شهادت ام ابیها فاطمه زهرا
    نکته قابل ذکری که در طول این یکسال نماینده بودن ایشوت میشه دید و به اون اشاره کرد که جناب دکتر جعفرپور عملا در کل منطقه دچار مشکل شدن و نمیتونن خواسته های مردم رو به درسته عملی کنن
    همونطور که ما از ایشون انتظاراتی داریم که البته بی دلیل هم نیست!
    اوز.خنج.لار ….. هم خواسته های خودشون رو دارن و متاسفانه ایشون توانایی انجام هیچ یک از خواسته هایی هر سه شهرستان رو نداره
    که این خودش یه چالش بزرگه .

  4. کاش میشد آقای رحیمی نژاد رو دید و نظرشون رو راجع به نماینده فعلی پرسید!!!!
    کجایی آقای دکتر! کاظم رحیمی نژاد عزیز؟!
    چرا ساکت نشسته اید؟!
    دلمان برا انتقادات منصفانه! اتان تنگ شده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top