بستن

۲۴ میلیارد تومان بودجه دولتی در حساب علوم پزشکی گراش

هفت‌برکه: در چندماه اخیر، ٢٣ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی جذب و به حساب دانشکده علوم پزشکی گراش واریز شده است و حدود ٢٢ میلیارد تومان دیگر نیز تا اتمام پروژه های تفاهم نامه، جذب می شود.

محمد جواد یحیایی معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی گراش در گفتگو با وبداگراش، با بیان اینکه جذب اعتبارات دولتی برای دانشکده همچنان ادامه خواهد داشت، جزییات بودجه های جذب شده در چند ماه اخیر، را به شرح زیر اعلام کرد:

١. مبلغ ۹میلیارد تومان ( از محل ماده ۳۷ وزارت بهداشت) جهت تکمیل و تجهیز کلینیک مولی الموحدین(ع)، تجهیز پروژه های درمانی نیمه تمام و دیوارکشی پروژه سالن چند منظوره ورزشی دانشکده

۲. مبلغ ٣ میلیارد و پانصد میلیون تومان  «جهت خرید دستگاه ژنراتور» به منظور تامین برق اضطراری مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) با توجه به فرسودگی دستگاه ژنراتور موجود و  «همچنین توسعه بخش های بیمارستان»

۳. مبلغ ٨ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان (فاز اول واریز اعتبار) (بر اساس تفاهم نامه دانشکده علوم پزشکی با وزارت بهداشت در طرح تکمیل ،تجهیز و راه اندازی و افتتاح ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی در کشور)

وی درباره این تفاهم نامه گفت:  بر اساس تفاهم نامه منعقد شده  با وزارت بهداشت، تعداد ۱۰ پروژه اولویت دار بهداشتی در قالب احداث و تکمیل تعیین شده که مبلغ کل مصوب برای این ۱۰ پروژه مبلغ  ۲۷ میلیارد تومان می‌باشد و براساس پیشرفت فیزیکی مابقی اعتبارات تخصیصی (حدود ۲۲ میلیارد تومان دیگر) واریز می گردد.

یحیایی در ادامه افزود: در طرح محرومیت زدایی نیز دو پروژه احداث خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت فداغ تعیین گردیده که مبلغ اعتبار مصوب جهت این پروژه ها مبلغ ۶ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان بوده که ۵۰درصد مبلغ آن یعنی معادل سه میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان جذب و واریز شده است و این پروژه ها در دهه مبارک فجر کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

مهندس یحیایی افزود: برآورد می شود همه پروژه های یاد شده در سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی گراش درباره اقدامات انجام شده در خصوص جذب نیرو در یکسال گذشته نیز گفت: «از ۹۳ نیروی شرکتی که در آزمون قبول شده اند ۶٣  نفر جذب و ۳۰ نفر دیگر از نیروها نیز در مرحله گزینش هستند که به زودی به جمع نیروهای شرکتی مجموعه علوم پزشکی گراش خواهند پیوست.»

یحیایی درباره تبدیل وضعیت ایثارگران نیز گفت: «۵۴ نفر از  از نیروهای شرکتی، طرحی، قراردادی و پیمانی نیز در چند ماه گذشته به  «رسمی قطعی» تبدیل وضعیت شده‌اند.»

مهندس یحیایی با بیان اینکه جذب بودجه‌ها و اعتبارات دولتی برای دانشکده ادامه خواهد داشت، از همراهی و پیگیری های دکتر حسین زاده، نماینده مردم شریف شهرستان های لار، خنج، گراش، اوز و جویم و هیات رییسه دانشکده  در جذب اعتبارات دولتی قدردانی کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top