بستن

حمیدرضا جعفری مربی درجه یک تنیس روی میز شد

هفت‌برکه: حمیدرضا جعفری به عنوان سومین مربی گراشی موفق به دریافت مدرک درجه یک مربیگری تنیس روی میز شد.

به گزارش هفت‌برکه، مربیگری درجه یک بالاترین رتبه مربیگری تنیس‌روی میز در سطح ملی است. از ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ به مدت یک هفته حمیدرضا جعفری با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران و  آکادمی تنیس‌روی میز این دوره را زیر نظر استاد امیر عمیدی با موفقیت به پایان رساند.

مرتضی و عبدالهادی موغلی پیش از این موفق به دریافت مدرک مربگیری درجه یک تنیس‌روی میز شده بودند.

حمیدرضا جعفری متولد ۱۳۶۸ است و تنیس‌روی میز را از سال ۷۹ آغاز کرده است. جعفری در مورد سابقه ورزشی خود به هفت‌برکه گفت: «نزدیک به ۲۲ سال است که مشغول فعالیت در ورزش تنیس‌روی میز هستم و از سال ۹۰ به دلیل علاقه زیادی که به مربیگری داشتم به صورت تخصصی به سراغ این کار  رفتم و مربیگری را شروع کردم، امیدوارم با گرفتن این مدرک بتوانم در مراحل بالاتر هم شرکت کنم.»

این مربی بازیکن‌ساز تنیس‌روی میز گفت: «در تنیس‌روی میز هدفم پرورش بازیکنان خوب و حرفه‌ای است و با برنامه‌هایی که هیات برای آینده دارد امیدوارم بتوانم بازیکنان خوبی به جامعه ورزش تحویل بدهیم و بازیکنان تنیس روی میز گراش را به تیم ملی هم برسانیم.»

جعفری در دوران بازی خود یک بار راه‌یابی به مسابقات کشوری و مقام نایب‌قهرمانی دوبل استان را در کارنامه دارد. او در مورد فعالیت‌های خود به عنوان مربی تینس روی میز گفت: «در گراش و اوز آموزش می‌دهم. من دوسال مربی تنیس‌روی میز اوز بودم و به عنوان مربی هم شاگردانم تاکنون مقام‌های اول تا سوم استان را به دست آورده‌اند.مهدی رادمرد از گراش و مهیار خادم از اوز از شاگردانم هستند که مقام استانی کسب کرده‌اند. »

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top