بستن

آغوش باز جنوب فارس برای مسابقات کشوری تنیس روی میز

هفت‌برکه: رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در سفر به شهرستان‌های لار، گراش و اوز از نزدیک با امکانات این‌شهرستان‌ها برای میزبانی مسابقات کشوری آشنا شد. مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور دهه اول بهمن در اوز برگزار می‌شود. 

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ در سفر به لار ضمن دیدار با فرماندار لارستان و بازدید از محل ساخت خانه تنیس روی میز کشور در اختتامیه مسابقات تنیس‌روی میز یادواره مرحوم باشی رئوفی شرکت کرد. رییس فدراسیون با بازدید از سالن نادی تنیس و خوابگاه اداره ورزش و جوانان از آمادگی اوز برای میزبانی از نوجوانان تنیس روی میز کشور را بررسی کرد.

قارداشی در سفر گراش نیز پس از دیدار با فرماندار با امکانات مجموعه ورزشی محبی آشنا شد. رییس فدراسیون در دیدار با فرماندار گراش قول داد مسابقات کشوری رده سنی پایه تنیس روی میز در اسفند ماه سال جاری به میزبانی گراش برگزار شود.

گراش یکی از قطب‌های تنیس روی میز کشور است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، در سفر مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور به لار و گراش،  روز سه‌شنبه فرمانداری گراش میزبان قارداشی در گراش بود تا از نزدیک دیدار و گفتگو کنند.

محمود طاهرزاده، فرماندار گراش در این دیدار با بیان اینکه گراش از استعدادهای ورزشی بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: «شهرستان گراش در حوزه ورزش از ظرفیت و استعدادهای بسیار بالای برخوردار است که می‌بایست با برنامه‌ریزی نسبت به رشد، شکوفایی، جذب و پرورش این استعدادها فعالیت شود.»

فرماندار گراش با بیان اینکه گراش آمادگی میزبانی از مسابقات استانی و کشوری را دارد، افزود: «برگزاری مسابقات به میزبانی گراش به طور یقین در رشد و تعالی این رشته در شهرستان تاثیرگذار است.»

طاهرزاده با اشاره به اینکه خیرین گراش در همه عرصه ها پیشقدم هستند، تصریح کرد: «از گذشته خیرین گراش در عرصه ورزش حضور موفق داشتند و برای افزایش سرانه ورزشی شهرستان پیش قدم بودند و امروز نیاز است برای تقویت و توسعه رشته های ورزشی بتوانیم با خیرین ارتباط بیشتری بگیریم.»

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در این دیدار با بیان اینکه گراش ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش تنیس روی میز دارد، گفت: «گراش یکی از قطب‌های تنیس روی میز کشور است و با توجه به سرآمدی و ظرفیت این شهرستان، باید ورزشکاران این عرصه مورد تشویق و حمایت جدی قرار گیرند.»

قارداشی بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه ورزش شهرستان تاکید کرد و نسبت به حمایت و رفع مشکلات هیات تنیس روی میز شهرستان قول مساعدت داد.

شاهرخ شهنازی مشاور رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز نیز در این جلسه گفت: «تنیس روی میز برای گراش یک برند است و در سال‌های گذشته تا به امروز موفقیت‌های داشته است که نیاز است این رشته ورزشی در شهرستان مورد حمایت قرار گیرد.»

عبدالهادی موغلی مربی و عضو هیات تنیس روی میز گراش در این حوزه گزارشی از موفقیت‌های به دست آمده توسط هیات در سال‌های اخیر ارائه داد.

هادی موغلی در این دیدار گفت: «موفقیت‌های زیادی در تنیس روی میز برای شهرستان در رده‌های مختلف کسب شده است. در بحث میزبانی مسابقات استانی در سال ۵ تا ۸ مسابقه استانی به میزبانی گراش برگزار می‌شود.  هیچ شهرستانی به جز گراش میزبان نمی‌شود. سال ۹۷ میزبانی مسابقات نونهالان کشور را هم داشتیم.»

عبدالهادی موغلی مسئول کمیته مربیان و داوران استان و مرتضی موغلی مسئول ثبت‌نام مسابقات فدراسیون و همچنین مسئول رنکینگ استان است.

بعد از جلسه فرمانداری رییس فدراسیون از دو مکان برای ساخت سالن شماره ۲ تنیس روی میز کرد. قارداشی در کنار دانشور، رئیس شورای ششم و حلیمی شهردار، محسن افشار رییس اداره ورزش و جوانان گراش، عبدالرضا افشار مسئول کمیسیون ورزشی دفتر نماینده  و هادی موغلی نماینده هیات از سالن ۳۰۰۰ نفری محبی برای میزبانی مسابقات کشوری، مجموعه فرهنگی ورزشی دکتر محبی و پارک ورزش شهید سلیمانی بازدید کرد.

بهمن ماه سال گذشته گراش میزبان مسابقات هوپس رده سنی ۱۱-۱۰ سال قهرمانی کشور بود. 

اوز میزبان مسابقات کشوری نوجوانان 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز در پسین اوز، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، با حضور در شهرستان اوز با فرماندار، رئیس ورزش و جوانان و اعضای هیئت تنیس روی میز شهرستان اوز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار از خوابگاه و مهمان سرا اداره ورزش و جوانان و تالار و تجهیزات ورزشگاه بازدید شد و از دو تن از بازیکنان موفق شهرستان اوز به نام های مهیار خادم و دینا ذهبی قدردانی و به آنان لوح تقدیر اهداء شد.

پیروز هاشم پور رئیس ورزش و جوانان اوز در این رابطه به پسین اوز گفت: مهرداد علی قار داشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل پیشین المپیک ملی ایران، مهدی ترابی رئیس، کشتکار دبیر هیئت تنیس روی میز فارس، محسن قربان رئیس هیئت تنیس روی میز لارستان در این بازدید حضور داشتند آنان زیر ساخت های ورزش تنیس روی میز در شهرستان اوز را برای انجام مسابقات کشوری تایید کردند.

محمد محمدی فرماندار شهرستان برای میزبانی مسابقات کشوری و همکاری با هیئت تنیس شهرستان اعلام آمادگی کرد. مسابقات قهرمانی نوجوانان تنیس روی میز کشوری به میزبانی شهرستان اوز در دهه اول بهمن در تالار نادی تنیس شهر اوز برگزار می شود.

رییس فدراسیون در مسابقات یادواره حاج باشی رئوفی

به گزارش میلاد لارستان، با حضور دکتر مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، فرماندار ویژه لارستان، شاهرخ شهنازی از کمیته ملی المپیک، علیرضا امینا زاده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، خانواده زنده یاد حاج باشی رئوفی، پیشکسوت ورزش لارستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان در سالن ورزشی سرپوشیده شهدا لارستان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور ۶۰ پینگ پنگ باز برگزار شد، ابتدا از پیشکسوتان ورزش تنیس روی میز شهرستان، نعمت الله راضی مقام اول، خلیل مختاریان مقام دوم و آقایان صادق زاده و علی سبزی مشترکا مقام سوم تجلیل شد.

همچنین در رده جوانان نیز و برترین های این دوره از مسابقات عرفان شیردل مقام اول، مهدی عسکریزاده مقام دوم و امیر یونس کمالی و علیرضا معزی مشترکا مقام سوم را کسب کردند که از این ورزشکاران هم قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

در ادامه از فرماندار و دست اندرکاران این دوره از مسابقات از طرف خانواده زنده یاد حاج باشی رئوفی و هیات تنیس روی میز شهرستان تجلیل شد.

در دیدار رییس فدراسیون با فرماندار لارستان، داریوش دهقان به ساخت بزرگترین خانه تنیس کشور در لارستان اشاره کرد و گفت: این خانه تنیس در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع هم اکنون با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به صورت مشارکتی دولت و خیرین در حال احداث است، که این طرح بزرگ ورزشی هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد.

وی خواستار تامین تجهیزات این سالن از جمله کف پوش، میزهای تنیس روی میز، صندلی و وسایل سرمایشی و گرمایشی و غیره برای این سالن ورزشی شد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. فقط بلدیم عکس بگیریم
    لار داره سالن بزرگ جنوب کشور برای تنیس روی میز جوانانش میسازه ما اینجا فقط به دنبال عکاسی هستیم

    فاجعه اینکه بخوان زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی محبی رو تا قبل از اینکه تکمیل بشه افتتاحش کنن

    زمینی که سالهای قبل ۶۰ درصد پیشرفت کاری داشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top