بستن

اولین کورس سوارکاران در پیست شهدای ده تن

هفت برکه: با برگزاری مسابقه‌ی کورس یادواره سردار سلیمانی، میدان سوارکاری شهدای ده تن در گراش افتتاح شد.

به گزارش هفت‌برکه دوم دی ماه، با افتتاح میدان سوارکاری شهدای ده تن، مسابقه کورس استان‌های جنوبی کشور در یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در سه رده بومی، فلات و قهرمانان، در این میدان، برگزار شد.

احمد نظامی، مسئول کمیته اجرایی هیات سوارکاری  گفت: «در ابتدای مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اعضا شورا شهر، رییس اداره ورزش و جوانان،خانواده شهدا، خیرین، پیشکسوتان و مردم، میدان سوارکاری شهدا ده تن، افتتاح شد و حاضرین شاهد رقابت بین بیست راس اسب‌، در این میدان بودند.»

در رده بومی؛ مقام اول اسب سیاه مغدان، با سوارکاری فارس بادبدست، از شهرستان بستک استان هرمزگان، مقام دوم، اسب ژنرال با سوارکاری نورالدین استواری از شهرستان گراش و مقام سوم، اسب ارتش با سوارکاری محمد میرزایی از بخش ارد رسید.

در رده فلات؛مقام اول به اسب فانتوم با سوارکاری محمد بذرافکن از شهرستان اوز رسید. مقام دوم، اسب پی‌ام سوت با سوارکاری سید فضل بخشایش از شهرستان هرنگ استان هرمزگان و مقام سوم، اسب آتش با سوارکاری امید نعمه از شهرستان گراش رسید.

در رده قهرمانان؛ مقام اول، اسب زلزله با سوارکاری محمد بذر افکن از شهرستان اوز، مقام دوم اسب رعد چاه مبارک، با سوارکاری جاسم احمد‌زاده از چاه مبارک و مقام سوم، اسب قیصر با سوارکاری محمد حسن خوشاب از شهرستان گراش رسید.

در پایان به مقام آوران حکم قهرمانی، تندیس، مدال و وجه نقد اهدا شد و همچنین از پیشکسوتان سوارکاری و خیرینی گه در راه‌اندازی این پیست همکاری داشتند با اهدا لوح یادبود شهید حاج قاسم و شهدا ده تن تقدیر و تشکرشد. همچنین از عباس کریمی، مسئول کمیته کورس شهرستان گراش به پاس زحمات، خدماتش در ساخت و بهره‌برداری میدان سوارکاری شهدای ده تن، مورد تشویق و تجلیل قرار گرفت.

مسابقه کورس بعدی طبق روال هر ساله در تاریخ ۲۲ بهمن ماه با حضور استان‌های جنوبی کشور در گراش برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top