بستن

انتقام جوانان هلال احمر از اصفهانی‌ها

هفت‌برکه: جوانان هلال احمر که هفته‌ی گذشته در ورزشگاه خانگی‌شان مغلوب سپاهان اصفهان شده بودند، این هفته دیگر حریف نامدار اصفهانی، ذوب آهن اصفهان، را در خانه‌اش با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند.

به گزارش حسن جبرالدینی، مدیر رسانه‌ای هلال احمر گراش، در هفته هشتم لیگ برتر جوانان کشور، تیم هلال احمر گراش می‌بایست در اصفهان  به مصاف تیم مطرح و سرشناس ذوب آهن می‌رفت. گراشی‌ها که هفته‌ی قبل در بازی خانگی مغلوب سپاهان اصفهان شده بودند، برای جبران و قرار گرفتن در جمع مدعیان، نیاز مبرم به سه امتیاز خارج از خانه داشتند.

نتایج مطلوب خارج از خانه در مسابقات این فصل هلال احمر باعث شده بود آنها برای شکست دادن ذوب آهن انگیزه‌ی مضاعفی پیدا کنند. در سوی مقابل هم ذوب آهن که از تیم‌های مطرح کشور به شمار می‌رود، در صدد بود تا از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرد و وضعیت خود را در جدول مسابقات سر و سامان دهد.

بازی با حملات متعدد هلال احمر گراش شروع شد. طی ده دقیقه اول بازی، این تیم صاحب چندین موقعیت خوب  گلزنی شد که با بی‌دقتی بازیکنان به هدر رفت. در ادامه‌ی بازی هم دو موقعیت تک‌به‌تک توسط امیرحمزه اصغرپور، مهاجم آماده‌ی این روزهای هلال احمر، از دست رفت. تا اینکه در دقیقه‌ی ۴۰ بازی و بر خلاف جریان بازی، تیم ذوب آهن با ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه صاحب گل شد تا تیم اصفهانی یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. هلال‌احمری‌ها که انتظار خوردن گل نداشتند، به خود آمدند و خیلی زود و در دقیقه ۴۳ توسط حمزه اصغرپور بازی را به تساوی کشاندن تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسد.

با شروع نیمه دوم، کادر فنی هلال احمر با صحبت‌های تاکتیکی سعی بر تغییر نتیجه بازی داشتند. روحیه دادن به بازیکنان تیم در دستور کار قرار گرفت و این امر باعث شد در دقایق ۵۰ و ۵۵ امیرحمزه اصغرپور با به ثمر رساندن دو گل دیگر، هت‌تریک کند و تیمش را سه بر یک پیش بیندازد. تعویض علی رجائی مقدم و ورودش به زمین، گل چهارم هلال احمر را در پی داشت تا حکم برد هلال احمری‌ها در زمین اصفهانی را تضمین نماید. ذوب آهن نیز بر حملات خود افزود و یکی از گل‌ها را پاسخ داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۴ بر ۲ به نفع جوانان هلال احمر گراش به پایان رسد.

هلال احمر با ترکیب آرین کریم پور، علیرضا کریمیان، مجید زمانی، محمدرسول صدیقی، عبدالباسط رحمانی (مرتضی افشار ۶۰)، محمد علی نژاد (امیررضا داداللهی ۸۰)، شهاب رضایی، سیدعلی حسینی (حسین عباسی ۷۰)، علی رجائی مقدم (امیر خیرات ۸۰)، علی کمالی (علی تکتاز ۷۰)، امیرحمزه اصغرپور پا به مسابقه گذاشته بودند.

غلامی، سرمربی جوانان هلال احمر، ضمن ابراز خرسندی از نتیجه به دست آمده افزود: «خدا را شاکریم که با یک بازی حساب شده حریف قدرتمند خود را شکست دادیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها دست به کار بزرگی زدند. و ممنون از زحمات تک تک بازیکنان، کادر فنی و مدیر عامل زحمتکش تیم بوده و هستیم.»

غلامی در پایان افزود: «کار سختی در پیش رو داریم. امتیازات در جدول خیلی نزدیک است و با یک برد یا یک باخت چندین پله در جدول بالا و پایین می‌شویم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و بایستی دست از تلاش بر نداریم. ما نشان داده‌ایم که قدرت شکست دادن تیم‌های مطرح را داریم و برای ادامه این روند، تمام تمرکزمان را برای مقابله با تیم فولاد خوزستان می‌گذاریم تا انشاله با برد در بازی پیش رو، باز هم به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر شویم.»

با این برد هلال احمر ۱۴ امتیازی شد و باز هم در جمع مدعیان قرار گرفت. این تیم بایستی در هفته هشتم لیگ، از فولاد خوزستان در گراش پذیرایی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top