بستن

سخنی کوتاه با پیگیران فهیم هفت‌برکه

موسسه فرهنگی هنری هفت برکه با رویکرد پرداختن به مباحث و موضوعات اجتماعی و فرهنگی از سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۳ شخصیت حقوقی آن رسمیت یافت.

یکی از رویکردهای اساسی و موفق این موسسه خبررسانی حرفه‌ای در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بوده است که تاکنون با در نظر گرفتن منافع عمومی خبرها تنظیم و هماهنگ شده است. سیاست گذاری این رسانه بومی- محلی به صورت فردی و شخصی انجام نمی‌گیرد و موسسه به عنوان یک شخصیت حقوقی مجبور است حیطه حرکت خود را در چهارچوبی که قانون رسانه‌ها، مقررات آن را تعیین کرده است، محدود کند. به ویژه در مقطع تنش‌های اجتماعی و سیاسی که محدودیت‌هایی از سوی مراجع قضایی و امنیتی وارد می‌شود، کار ما سخت و حساس‌تر می‌شود.

باید به آگاهی همشهریان گرامی و پیگیران اخبار هفت‌برکه برسانیم که در حوادث اخیر، به دلیل محدودیت‌هایی از سوی مقامات امنیتی، قضایی و مطبوعاتی، که به ما اعلام شده است، برخی از خبرها امکان انتشار عمومی پیدا نمی‌کند و موسسه هفت برکه نیز به عنوان یک شخصیت حقوقی ملزم به اجرای آن است.

در این مورد سیاست رسانه‌ای ما در هفت‌برکه (گریشنا) صداقت در اطلاع‌رسانی و تمرکز بر حوزه‌های عمومی مانند فرهنگ، جامعه و مسائل شهری است به گونه‌ای که بر اساس تعهد ما به شما صرفا واقعیت‌ها را منتشر می‌کنیم هر چند که در برخی موارد در انتشار کامل واقعیت‌ها محدودیت داشته باشیم.

سپاس که این وضعیت را درک کرده و همچنان با هفت‌برکه همراه گراش هستید.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top