بستن

جوانان هلال احمر به جمع مدعیان برگشتند

هفت‌برکه: در هفته‌ی ششم لیگ برتر جوانان کشور، تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش در یک بازی سخت و نفسگیر بیرون از خانه، رقیب خوزستانی خود، ولایت اهواز، را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

به گزارش حسن جبرالدینی، مدیر رسانه‌ای هلال احمر گراش، اهوازی‌ها که توجه به فوتبال پایه‌شان سال‌هاست در کشور زبانزد است، برای بهبود بخشیدن به نتایج نه چندان مطلوبشان در فصل جاری، چشم به سه امتیاز این بازی خانگی داشتند. در سوی مقابل، نماینده گراش که فصل را عالی شروع کرده بود، پس از تساوی خانگی مقابل مقاومت تهران، برای قرار گرفتن در جمع مدعیان، محکوم به برد مقابل رقیب خوزستانی خود بود.

بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد. بازیکنان ولایت اهواز خیلی زود از غفلت مدافعان هلال احمر صاحب ضربه پنالتی شدند. اما آرین کریم‌پور، دروازه‌بان جسور هلال احمر که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازوی خود بسته بود، ضربه پنالتی را مهار کرد. در ادامه گراشی‌ها بازی را در دست گرفتند و فرصت‌های متعدد گلزنی را بر روی دروازه حریف خلق نمودند تا اینکه در دقیقه ۲۶ بازی از روی ارسال ضربه کرنر، بهنام استوار، مهاجم خوش‌آتیه‌ی گراشی‌ها ضربه‌ی سر زد و در برگشت توپ، علی رجائی مقدم با ضربه قیچی برگردان گل برتری هلال احمر را به ثمر رساند. در نیمه دوم، دو تیم موقعیت‌های فراوانی بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند ولی دروازه‌بان‌های دو تیم مانع از فروپاشی دروازه‌شان شدند. کیفیت نامطلوب زمین مسابقه نیز بر روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود. در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع هلال احمر به پایان رسید و گراشی‌ها با یک پیروزی ارزشمند، اهواز را ترک کردند.

با این برد، هلال احمر گراش یازده امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. این تیم بایستی در هفته هفتم، پذیرای تیم مطرح و سرشناس سپاهان اصفهان باشد.

 

برای هلال احمر در این بازی آرین کریم‌پور، مجید زمانی، علیرضا کریمیان، شهاب رضایی، محمدرسول صدیقی، علی رجائی مقدم (مرتضی افشار) ۸۰، سیدعلی حسینی، حسین عباسی (علی تکتاز) ۶۰، محمد علی نژاد، محمد زره پوش (امیرحمزه اصغرپور)، و بهنام استوار به میدان رفتند.

غلامی، سرمربی هلال احمر، پس از پایان بازی گفت: «بازی سخت و نفسگیری بود و خدا را شاکریم که دست پر برگشتیم. ما پس از تساوی خانگی مقابل مقاومت تهران، برای برگشتن به جمع مدعیان، محکوم به برد بودیم. از عملکرد شاگردانم راضی هستم هر چند بُعدِ مسافت و کیفیت نامطلوب زمین مسابقه هم بر روی کار ما تاثیرگذاشته بود. به هر حال به سه امتیازی که دنبالش بودیم رسیدیم.

غلامی در پایان ضمن تشکر از بازیکنان و عوامل کادر ولایت اهواز افزود: «گلرمان با مهار پنالتی مانع از به هم ریختن تیممان شد. و خدا را شکر سریعا سوار بر بازی شدیم. بازیکنانم و کادر فنی روحیه بالایی داریم و هر بازی برایمان حکم فینال را دارد. این بازی برای ما تمام شده است و تمام تمرکزمان را برای بازی بعدی مقابل سپاهان معطوف می‌کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top