بستن

محفل اشک به یاد شهدای شاهچراغ

هفت‌برکه: سومین محفل اشک ویژه بزرگداشت شهدای مظلوم واقعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)‌  در مسجد قبا برگزار شد.

به گزارش هفت‌برکه، مـحفل اشـک ۳ ویژه برادران برای بزرگداشت شهدای مظلوم واقعه ترویستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور خادمین حرم مطهر شاهچراغ (ع) در جمعه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولین شهرستان گراش در مسجد قبا برگزار شد.

در این مراسم کـربلایی ابوالفضل دیباچی زیـارت عـاشـورا قرائت کرد و سرهنگ وحید ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش دقایقی به سخنرانی برای حاضرین پرداخت.

سـینه‌زنی شـور با نـوای کربلایی سعید عباسی و حاج عباس قاسمی از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم برگزار شد.

به گزارش ناب‌نیوز سرهنگ پاسداروحیدستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در‌ سخنانی به دشمنی‌های استکبار جهانی با استقلال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان یادآور حوادث بزرگ دراین برهه از زمان است. وی بنقل از امام خامنه ای بیان نمود: ما، هیات سکولار نداریم و حسن انتخاب چنین هیاتی نشان دهنده هدفمندی و امید بوده و در این روز اقتضا می‌کند که به جنایات آمریکای جنایتکاری بپردازیم که دست نامبارکش به خون جوانان ما آغشته است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه گراش در بخش دیگری از سخنان خود به منش دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: اگر منش و روش دشمن را نشناسیم ممکن است در پازل دشمن بازی کرده و این همان عنوانی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان نفوذ نام برده‌اند که بسیار هم خطرناک است.

ستاری به سند ۲٠۳٠ نیز اشاره کرد: مقام عظمای ولایت فرمودند من کاری به مشکلات فرهنگی ندارم ولی این سند پیشرفتهای فرهنگی ما را از بین می‌برد.

سرهنگ ستاری به مسئولیتهای فردی و اجتماعی همگان اشاره کرد و وجود اغتشاشات را عدم توجه به فرمایشات ولایت امر مسلمین تلقی کرد و گفت: امروز اگر جوانان ما به ولایت اعتقاد نداشته باشند به انحراف و مسیردشمن سوق می‌گیرند زیرا ما در دل یک جنگ جهانی رسانه ای به سر می‌بریم وقتی با القا دشمنان در مستقل‌ترین و آزادترین کشورجهان فریاد آزادی می‌زنیم ومطمئن باشیم کشور ما تجزیه نمی‌شود اگر گوش به فرمان رهبری به عنوان یک شاه کلیدباشیم که آن موقع رهین رحمت خداوند قرار گرفته و شاهد ظهور منجی عالم بشریت و سپردن پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست ایشان خواهیم بود.

در پایان این آیین، هاشمی مسئول تشریفات حرم حضرت شاهچراغ(ع) پیرامون عزیمت آن حضرت به شیراز و تدفین آن حضرت در محل کنونی به استناد نوشته مورخان سخن گفت و بیرق سبز احمدی(ع) در صحن مسجدقبا گسترده شد.

هیات جوانان و نوجوانان رضوی گراش، پایگاه مقاومت سیدالشهدا (ع) گراش و هیات امنا مسجد قبا از برگزار کنندگان این مراسم بودند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top