بستن

گراش جوان قهرمان مسابقات چهارجانبه فوتسال

هفت‌برکه: گراش جوان قهرمان مسابقات فوتسال زنده یاد یونس جعفریان شد.

به گزارش اداره ورزش و جوانان گراش، مسابقات چهارجانبه فوتسال یادواره زنده یاد یونس جعفریان به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور تیم‌های گراش جوان، اتحاد، ستاره آبی و شاهین برگزار شد. سالن سه هزار نفری دکتر محبی محل برگزاری این بازی‌ها بود. 

در دور اول این مسابقات گراش جوان توانست ۸ بر ۱ شاهین را شکست دهد و تیم اتحاد با نتیجه ۲ بر ۱ ستاره آبی را مغلوب ساخت.

در دور دوم اتحاد با نتیجه ۸ بر ۳ تیم شاهین را مغلوب کرد و گراش جوان در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۲ بر تیم ستاره آبی غلبه کرد.

در شب پایانی این مسابقات ستاره آبی با نتیجه ۴ بر ۰ شاهین را شکست داد و در دیدار دوم این بازی که قهرمان مسابقات را مشخص می‌کرد در یک بازی هیجان انگیز و زیبا تیم گراش جوان توانست با نتیجه ۲ بر ۱ تیم اتحاد را مغلوب خود سازد و قهرمانی این دوره از مسابقات را جشن بگیرد.

احمد حسینا، مهدی کارگر، دانیال رستگار، امیرمحمد افشار، علی انصاری، احمدرضا فرامرزی، دانیال پورقائد، محمد حسن‌زاده، محمدرضا جنگجو، محمدکاظم افشار، حامد دستیار، سینا پولادسنج، همایون فروتن و حامد اکبری بازیکنان تیم گراش جوان بودند.

در این دوره برای اولین بار در رده پایه از اسکبورد استفاده شد که مسئولیت این کار بر عهده جعفر سعیدی بود.

علی اصغر ساکنی، احمدرضا احمدی و امیرحسین ارژنگ به مربیگری فاضل اعتمادی بود.

عبدالمجید افشار، حامد بابا احمدی، مرتضی آشفته، محمدکاظم عابد و محمد صحراگرد داوران مسابقات بودند و مسئول برگزاری مسابقات را ابوذر عباسی بر عهده داشت.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top