بستن

پایان لیگ تندرستی با تقدیر از نونهالان تا پیشکسوتان

هفت‌برکه: جشن اختتامیه لیگ تندرستی و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی شهرستان گراش برگزار شد.

به گزارش هفت‌برکه، مراسم اختتامیه لیگ تندرستی با هدف تجلیل از مقام‌آوران لیگ با حضور سیروس پاک فطرت رئیس سابق هیات ورزش‌های همگانی فارس، امام جمعه گراش، فرمانده انتظامی گراش و محسن افشار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ در سینما فرهنگ گراش برگزار شد.

لیگ تندرستی در سال ۱۴۰۰ برگزار شده بود که شهرستان گراش توانست مقام اول استانی و رتبه ۱۱ کشوری را از آن خود کند.

سیروس پاک‌فطرت، رئیس سابق ورزش‌های همگانی فارس در این مراسم گفت: «شهرستان گراش یک شهر امام رضایی و شاداب و با نشاط است که نوید خوبی برای مسئولین شهرستان گراش است.»

پاک فطرت در ادامه افزود: «در جوامع امروزی نخبگان و بزرگان معتقد هستند که هر جامعه‌ای به ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی و آمادگی جسمانی کند یقین بدانید آن جامعه با نشاط و شاداب خواهد شد. تقدیر از پیشکسوتان در این برنامه را ارج می‌نهم و اقدامی ارزشمند و نیکوست. امیدوارم با همین روحیه و همدلی ورزش همگانی و امادگی جسمانی را پیش ببرید تا شاهد کم تحرکی و بی تحرکی در گراش نباشیم.»

رئیس سابق هیات ورزش‌های همگانی فارس در پایان گفت: «شهرستان گراش در لیگ تندرستی سال ۹۹ مقام دوم استانی و در سال ۱۴۰۰ مقام اول استانی را کسب کرد و توانست در بین ۲۰ شهرستان برتر کشور قرار گیرد.»

سیروس پاک فطرت با اهدای لوح سپاس و هدیه از محسن افشار رئیس اداره ورزش و جوانان گراش، اسماعیل فروزان رئیس سابق هیات ورزش‌های همگانی، نوره نظامی نایب رئیس هیات و برگزار کننده لیگ تندرستی در شهرستان گراش  تقدیر کرد.

محسن افشار، ٰرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: «توجه ویژه به ورزش‌های همگانی و ورزش بانوان از ابتدا جز اهداف اصلی اداره ورزش و جوانان بود. تعامل بین ارگان‌ها نظیر آموزش و پرورش باعث اعتلای ورزش شهرستان می‌شود و این همکاری و تعامل باعث کسب مقام اول استانی و یازدهم کشوری در دومین لیگ تندرستی شد.»

رئیس اداره ورزش و جوانان گراش در ادامه افزود: «توجه و حضور مسئولین در رویدادهای ورزشی باعث ایجاد انگیزه بیشتر مدیران، مربیان و ورزشکاران می‌شود.»

نورہ نظامی نائب رئیس هیات ورزش‌های همگانی و مسئول برگزاری لیگ تندرستی با اعلام استغفای خود از این هیات گفت: «اختتامیه لیگ تندرستی آخرین فعالیت من در هیات ورزش‌های همگانی بود، تصمیمم بر این بود که بعد مراسم اختتامیه از هیات خداحافظی کنم و روز شنبه نامه استعفای خود را تقدیم اداره خواهم کرد، اما این خداحافظی به منظور قطع همکاری نخواهد بود و در حوزه ورزش شهرستان گراش با اداره ورزش و جوانان همکاری خواهم کرد و به فعالیت ورزشی خود ادامه خواهم می‌دهم.»

نظامی در ادامه افزود: «بنا بر وعده‌ای که داده بودیم قرار بود از فعالین، مدارس، دبیرهای برتر، باشگاه‌ها و مربیان برتر در لیگ تندرستی تقدیر کنیم که این مراسم کمی به تاخیر افتاد و در نهایت توانستیم خیلی با شکوه‌تر این مراسم را برگزار کنیم. یک وعده هم برای دانش آموزان و ورزشکاران داشتیم که جوایزی به صورت قرعه اهدا شود به دلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان در این مراسم شرایط قرعه کشی وجود نداشت و تصمیم بر این است که جوایزها را به مدارس و باشگاه‌ها ارسال کنیم و قرعه‌کشی را خودشان انجام دهند.»

نایب رئیس هیات ورزش‌های همگانی گراش در پایان گفت: «از شورای شهر، اداره ورزش و جوانان و فدایی موتور که حامی مالی لیگ تندرستی و این مراسم بودند تشکر می‌کنم. همچنین از همه فعالین در لیگ تندرستی و حضور مسئولین و پیشکسوتان ورزشی در این مراسم و رئیس سابق هیات ورزش‌های همگانی آقای اسماعیل فروزان که حامی لیگ تندرستی بودند تشکر می‌کنم.»

دختران نینجا شهرستان گراش به مربیگری مریم حسین‌پور و هیات کاراته به مربیگری فاطمه ابراهیمی‌فرد در این مراسم به اجرای حرکات نمایشی داشتند که دختران نینجا از طرف امام جمعه گراش سیروس پاک‌فطرت و دختران کاراته‌کا از سوی شورای شهر و سیروس پاک فطرت هدیه دریافت کردند.

در این مراسم از میرزا اکبری، محمدعلی چترآذر، رحمت مهیایی، قاسم فرسوده، محمدجواد دانشور، اسماعیل حسن‌نژاد، محمدجواد اکبری، قاسم‌علی مقتدری، نجات‌اله آشفته، حسین افشار، عبدالرضا افشار، مصطفی واحدی، احمد حسن‌نژاد، علی موغلی، مرتضی واحدی، محمدحسن مهرابی، عبدالرضا موغلی، حسین مهروری، مهدی مهروری، امرالله مهروری، مرتضی واحدی، سردار قاسمی و حسن حسینی، رباب پالایش، مهروش شیبانی، معصومه فرجی، فاطمه فرجی، فاطمه حسین‌شیری، رقیه بیضایی، لیلا مقامی، راضیه متین، شهناز حسن‌نژاد، صفیه محمدی و نرگس آشفته به عنوان پیکسوتان عرصه ورزشی در شهرستان گراش تجلیل شد.

از فعالین لیگ تندرستی در دو سال گذشته نیز تقدیر به عمل آمد. از محسن افشار(کارشناس تربیت‌بدنی آ.پ)، نوره نظامی(نائب‌رئیس هیات همگانی)، محدثه بصیری، مریم شیرپور، عارفه غفاری، ملیحه قدسی، الناز کارگر، سارا اسدی‌لاری، عارفه صمیمی، فاطمه آشفته، محبوبه پژدم، مریم فعلی و‌ حسن جبرالدینی تجلیل شد.

از باشگاه‌هایی که با تندیس تجلیل شد:
باشگاه فروزان – نوره‌ نظامی
باشگاه نینجا – مسعود مهروری
باشگاه کاراته – روح‌الله موسوی
باشگاه تکواندو – صادق ظرافت

مدارسی که از آن‌ها با تندیس تجلیل شد:
مدرسه قمری – مریم فعلی
مدرسه فاطمیون – ملیحه احمدی
مدرسه کریمیان – فاطمه رنجبری
مدرسه محبی – مرتضی ایزدی
مدرسه سعادت – عبدالرضا موغلی
مدرسه شاهد شهید سلیمانی – مهرزاد رستم‌پور

مربیان برتر:
یاسمین افشار – باشگاه فروزان
مریم حسین‌پور – باشگاه نینجا
فاطمه ابراهیمی‌فرد – باشگاه کاراته
نسرین پیلتن – والیبال ارد
زهرا نظافت – هندبال گراش

معلمان مدرسه آقا:
ابراهیم پرهیزکار از مدرسه محبی و سیدالشهدا
عباس رحمانیان از مدرسه سعادت
سیامک قائدی از مدرسه شاهد
حمیدرضا موغلی از مدرسه شاهد

معلمان مدرسه خانم:
سحر عوض‌پور از مدارس امام رضا و ام‌البنین
خانم کرمی از مدرسه فداغ
زهره رحیمی از مدرسه امام حسن عسکری و امام محمد باقر
خانم شیخی از مدرسه کریمیان

در زمان برگزاری مسابقات اسماعیل فروزان مدیر باشگاه فروزان ریاست این هیات را برعهده داشت و در حال حاضر علیرضا حسن‌نژاد رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان گراش است.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

  1. برنامه زمان ریاست یکی دیگه برگزار شده، حمایت مالی شده، الان زمان ریاست یکی دیگه میان تقدیر و تشکر می‌کنن حتی اسمی ازش نمیارن که قبلا رئیس هیات ورزش‌های همگانی کی بوده و چه زحمت‌هایی که نکشید.
    کاش قدردان باشیم، یک هدیه هم که برای باشگاه اعلام شد اونم بخشیدن به یکی دیگه

  2. من تو جلسه بودم و چند بار اسم رییس قبلو خوندن و ازش تقدیر شد بیجهت خون خودتو کثیف نکن اینجور کارها همیشه با همکاری و همدلی چندین نفر صورت میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top