بستن

بچه‌های استقلال و هلال احمر قهرمان مسابقات نونهالان

هفت‌برکه: مسابقات فوتسال نونهالان در دو رده سنی متولدین ۱۳۸۷ و متولدین ۱۳۸۹  با قهرمانی استقلال و هلال‌احمر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان گراش، مسابقات نونهالان متولدین سال ۱۳۸۷ به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن مشتاقی با حضور شش تیم استقلال، جوشن، ستاره آبی، هلال‌احمر الف، پرسپولیس نوین، هلال احمر ب  برگزار شد.

پس از اتمام بازی‌های دوره‌ای تیم استقلال با کسب ۹ امتیاز مقام اول، جوشن با کسب ۹ امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال مقام دوم و ستاره آبی مقام سوم را بدست آوردند.

امیررضا اسماعیلی از استقلال بهترین بازیکن این تورنمت، مهدی فرجی با ۱۷ گل‌زده از هلال احمر الف بهترین گلزن و فرید شیرشمسی از جوشن بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها انتخاب شدند. 

در مراسم پایانی که با حضور تعدادی از پیشکسوتان و اولیای بازیکنان برگزار شد از رییس و اعضای هیات فوتبال ،کمیته داوران و تیم‌های شرکت کننده تقدیر شد.

در این مراسم کاپ قهرمانی مسابقات رده سنی ١٣٨٩/١٠/١١ به بعد به ترتیب به تیم‌های‌هلال احمر الف، ستاره آبی و هلال احمر ب  که مقام‌های اول تا سوم را بدست آورده بودند اهدا شد. سپس نوبت به اهدای جام متولدین ١٣٨٧/١٠/١١ به بعد رسید که تیم فوتبال استقلال به لطف تفاضل گل بهتر با ٩ امتیاز قهرمان و جوشن و ستاره آبی و هلال احمر عنوان دوم تا چهارم به دست آوردند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top