هفت‌برکه: روزهای آخر هفته، دو تصادف در گراش شش مصدوم جوان و نوجوان داشت.

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گراش روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مهرماه از دو حادثه با مصدومین جوان و نوجوان خبر داد. 

برخورد تیبا با تیر برق

در تصادف اول ظهر پنج‌شنبه یک سواری تیبا با تیر چراغ برق برخورد کرد. به گزارش اورژانس ۱۱۵ گراش پنج شنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۳، با اعلام حادثه برخورد سواری تیبا با تیرچراغ برق در بلوار امام حسین (ع) به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گراش، سریعا دو دستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بر اثر این برخورد سرنشینان خودرو که دچار آسیب از ناحیه سر، گردن و قفسه سینه شده بودند. با کمک تکنسین های اورژانس و عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی دو مصدوم نوجوان ۱۳ و ۱۶ ساله که از سرنشینان خودرو بودند به سرعت به بیمارستان گراش منتقل شدند.

راننده خودرو به دلیل شدت برخورد و گیر افتادن در خودرو پس از مدتی تلاش توسط تیم های امدادی هلال احمر و آتش نشانی با استفاده از ست‌های هیدرولیک و برش دادن خودرو تحویل اورژانس شده و به بیمارستان منتقل شد.

Tasadof Tiba

جوانان خوری در جاده اوز چپ کردند

بامداد جمعه ۲۲ مهرماه  واژگونی سواری پارس در جاده گراش – اوز باعث مصدومیت سه جوان خوری شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان گراش در این واژگونی سرنشینان خودرو که دچار مصدومیت و آسیب از ناحیه سر و گردن و ستون فقرات شده بودند، با کمک تکنسین‌های اورژانس مصدومین ۱۸ ، ۱۹ و ۲۱ ساله که اهل و ساکن خور بودند پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط عوامل اورژانس جهت سیر مراحل درمانی بیشتر به بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش انتقال داده شدند.

ناصر دلخوش رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی گراش درباره این حوادث گفت: عدم رعایت سرعت مجاز در شهر و جاده‌ها یکی از اصلی‌ترین عوامل بروز واژگونی و تصادفات در رانندگی است. لذا از رانندگان عزیز تقاضا می‌شود در روزهای پایانی هفته به دلیل شلوغی جاده‌ها در شرایط مختلف با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی نمایید.