بستن

فرماندار: کیفیت خدمات‌رسانی ادارات در بازدیدهای سرزده سنجیده می‌شود

هفت‌برکه: بازدید سرزده از ادارات شهرستان گراش به صورت هفتگی در دستور کار فرماندار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱، محمود طاهرزاده فرماندار شهرستان گراش برای بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری امور ادارات به صورت سر زده از اداره اوقاف و امور خیریه، ثبت اسناد و املاک و راه و شهرسازی شهرستان بازدید کرد.

فرماندار گراش بازدیدهای سرزده و دوره‌ای از دستگاه‌های اجرایی را جزو برنامه‌های کاری خود اعلام کرد و افزود: «این بازدیدها با هدف اطلاع دقیق از کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات آنان و نظارت بهتر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.»

محمود طاهرزاده با برشمردن خدمات نظام در بخش‌های مختلف گفت: «رویکرد دولت سیزدهم کار و تلاش جهادی، انقلابی و مقابله با فساد است.»

فرماندار شهرستان گراش خدمات‌رسانی بی وقفه و مستمر توسط دستگاه‌های اجرایی را یک موضوع حیاتی و ضروری دانست و افزود: «پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مردم و استفاده از حداکثر توان برای خدمات‌دهی به شهروندان ملاک اصلی ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان است که به صورت مستمر رصد خواهد شد.»

طاهرزاده با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان ادارات تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور قرار دهند، تصریح کرد: «نیاز است پیگیری امور مراجعان تا حصول نتیجه استمرار پیدا کند تا موجبات جلب رضایت مردم فراهم شود.»

فرماندار گراش بر ضرورت احیا و ترویج فرهنگ وقف با توجه به نیاز روز جامعه تاکید کرد و خواستار شفاف‌سازی در عملکرد و اطلاع‌رسانی از خدمات ارائه شده به مردم در این حوزه شد.»

محمود طاهرزاده همچنین در این بازدید بر حضور به موقع در محل کار و رعایت نظم و انظباط اداری توسط کارکنان، حفظ حقوق بیت المال، خدمت صادقانه مردم و تلاش مضاعف در راستای خدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و ارتباط و پاسخگویی به مردم، توجه به حفاظت فیزیکی و حراست از اسناد و مدارک مردم، توسعه خدمات و اطلاع رسانی، تجهیز امکانات و تامین نیرو تاکید کرد.

مسلم برزگران کارشناس بازرسی و حقوقی فرمانداری گراش با بیان اینکه این بازدیدها به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت، گفت: «در جریان این بازدیدها ضمن دیدار با مدیران، کارمندان و کارشناسان و احصاء مسائل و مشکلات احتمالی ادارات، از نزدیک وضعیت خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوعان بررسی می شود.»

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

  1. آقای فرماندار
    اول نحوه خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع در فرمانداری رو رصد بفرمایید بعد تشریف ببرین سایر ادارات
    خرابی شهر از خرابی فرمانداری
    ۴ماهه تشریف آوردین هیچ تغییری نکرده فرمانداری
    هنوز همون خراب شده ی قبلیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top