بستن

قهرمانی نونهالان هلال احمر در مسابقات فوتسال گراش

هفت‌برکه: نونهالان هلال احمر جام قهرمانی مسابقات فوتسال را که با حضور هفت تیم برگزار شد، بالای سر بردند.

به گزارش حسن جبرالدینی، روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان گراش، یک دوره مسابقات فوتسال رده ۱۳۸۹/۱۰/۱۱ با حضور تیم‌های هلال احمر الف و ب، ستاره آبی الف و ب، استقلال، انقلاب و شاهین در دو گروه سه و چهار تیمی زیر نظر هیات فوتبال شهرستان گراش برگزار گردید. پس از رقابت‌های جذاب و دیدنی در دور گروهی، چهار تیم ستاره آبی ب، هلال احمر الف، هلال احمر ب و استقلال به مرحله‌ی بعدی صعود کردند. در دیدارهای نیمه‌نهایی، دو تیم ستاره آبی ب و هلال احمر الف با غلبه بر حریفان خود راهی فینال شدند.

در شب پایانی که مسابقه در حضور والدین بازیکنان و تماشاگران پر شور برگزار شد، ابتدا دو تیم استقلال و هلال احمر ب برای کسب مقام سوم به مصاف هم رفتند که هلال احمری‌ها با برتری مقابل استقلال توانست مقام سومی این دوره را از آن خود کنند.

در بازی نهایی نیز دو تیم ستاره آبی ب و هلال احمر الف رودرروی هم قرار گرفتند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود. بازی در نیمه اول از تب‌وتاب زیادی برخوردار بود و علی‌رغم برتری نسبی ستاره آبی، توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. با شروع نیمه دوم، تیم هلال احمر بازی را در دست گرفت و توسط ارسلان فرجی به گل برتری دست یافت. دقایقی بعد، امیرحسین آذرپادگان اختلاف را به عدد ۲ رساند و پس از آن ارسلان فرجی با شوتی سرکش گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا هلال احمر قهرمان این دوره لقب گیرد. با تصیم هیات فوتبال، کاپ قهرمانی همراه با اهدای جام رده ۸۸ به تیم هلال احمر اهدا می‌گردد.

گفتنی است که سال گذشته نیز در مسابقات چمن مصنوعی در همین رده، هلال احمر قهرمان شده بود.

برای تیم فوتسال هلال احمر حسین سلطانی، امیرارسلان فرجی، ابراهیم کامیاب، عرفان رهروی، حسام سنمار، امیرعلی محمدی، ابوالفضل حسن‌زاده، امیرحسین آذرپادگان، محمد شهبازی، ایلیا قائدی، محمدحسین مدرسی و عرفان عظیمی به میدان رفتند. گنجی، بزازی و جعفری با سرپرستی حسن جبرالدینی، کادر فنی را تشکیل می‌دادند.

در پایان مسابقات، امیرارسلان فرجی از هلال احمر با ۱۱ گل آقای گل؛ و حسین سلطانی، دروازه‌بان هلال احمری با ۳ گل خورده بهترین دروازه بان لقب گرفت. عنوان بهترین خط حمله را نیز هلال احمر الف با ۲۱ گل زده از آنِ خود کرد. این تیم با دریافت ۳ گل خورده عنوان بهترین خط دفاع را نیز به خود اختصاص داد.

روابط عمومی هیات فوتبال لازم دید از زحمات احسان جوکار رییس هیات فوتبال، مجید افشار کمیته اجرایی، عبدالرضا حسین‌پور کمیته داوران و نیز داوران اسماعیل بلبلی، محمدکاظم عابد، محمد صحراگرد، امیرحسین جوکار، علیرضا آگین، امیرحسین ارژنگ و دیگر کسانی که در برگزاری مسابقات فوتسال نقش داشته‌اند تشکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top