هفت برکه: والیبال جام دوستی بانوان به میزبانی فرهنگسرای آبشار اندیشه گراش با پیروزی تیم امید اوز به پایان رسید. تیم ستارگان فیشور و تیم پیبا خنچ نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

valibal12

به گزارش سرپرست و میزبان مسابقات شش جانبه والیبال بانوان: دهم و یازدهم شهریور ماه، والیبال جام دوستی بانوان، با حضور تیم‌های؛ آبشاراندیشه گراش، استقامت گراش، امید بیرم، امید اوز، ستارگان فیشور، پیبا خنج در فرهنگ سرای آبشار اندیشه گراش برگزار شد.
در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم امید اوز به مقام اول رسید، تیم ستارگان فیشور مقام دوم را از آن خود کرد و تیم پیبا خنج مقام سوم را به دست آورد.

در این بازی‌ها؛ سپیده احمدی از تیم پیبا خنج به عنوان بهترین پاسور، یمنا بخشور از تیم ستارگان فیشور به عنوان بهترین لیبرو، آوا حکیمان از تیم پیبا خنج به عنوان بهترین سرویس‌زن، صفا نورانی از تیم امید اوز به عنوان بهترین آبشار‌زن و فهیمه شهبازی از تیم آبشار اندیشه گراش به عنوان بهترین مدافع، معرفی شدند. داوری این دوره از مسابقات را، مینا حکما‌نژاد، صفورا اوحدی، سیما امینی و معصومه بلیغی برعهده داشتند.

محسن افشار، رئیس تربیت بدنی گراش، حمید نیکخو مدیر فرهنگسرا آبشار اندیشه، مریم فعلی معاون بانوان اداره ورزش و جوانان گراش، طیبه جعفریان  و مهدی مهرابی، رئیس هیات والیبال به عنوان مهمان در مراسم اختتامیه حضور داشتند. هیات والیبال،عبدالرضا افشار از باشگاه گراش جوان، علیرضا دانشور از شورای اسلامی گراش و غلامعباس عابدینی مسئول فروشگاه ورزشی ماراتن، اسپانسری برگزاری این مسابقات را برعهده داشتند.