بستن

تذکر در مجلس: استاندار فارس به موضوع محدوده گراش و لار ورود کند

هفت‌برکه: مهندس حسین‌زاده در تذکرهایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، خواستار تعیین تکلیف محدوده گراش و لارستان و همچنین اختصاص بودجه ملی به جاده چک‌چک شد. 

به گزارش هفت‌برکه، نماینده مردم پنج شهرستان جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی، صبح یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس از فرصت تذکر دو دقیقه‌ای برای چند تشکر و چند تذکر استفاده کرد. 

حسین حسین‌زاده در مقدمه صحبت‌های خود به اشاره به ایام محرم گفت: پیام عاشورا ایستادگی در برابر ظلم و ستم و همراهی با ولایت و گوش به فرمان ولایت بودن است. انقلاب اسلامی مدیون شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع) می‌باشد. سران فتنه ۸۸ دشمنان نظام و انقلاب ما هستند و جایگاهی در بین مردم ندارند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با تشکر از رئیس‌ جمهور فعال، پویا و مردمی به دلیل انجام سفرهای استانی، از وی خواست تا به مشکلات کارگران و معلمان رسیدگی شود: با توجه به اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس امیدواریم همه کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

حسین‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از هلال احمر و وزیر کشور در امدادرسانی به مردم در سیل سال گذشته و چندی پیش، از دولت خواست تا هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بیمه و خسارت‌های وارد آمده به کشاورزان، دامداران و کسبه اقدام شود.

نماینده مردم جنوب فارس در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خواهشمندم بررسی فرمایید و ببینید کدام شهرستان در کشور برای ارتباط مرکز شهرستان با بخش مرکزی‌ خود از دو شهرستان دیگر عبور می‌کند؟ چرا اختصاص ماده ۲۳ جاده چک‌چک آن هم برای ۱۷ کیلومتر باقی‌مانده از ۳۴ کیلومتر با مخالفت مسئولین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس مواجه می‌شود؟

حسین‌زاده همچنین از وزارت کشور و استاندار فارس خواست تا در بحث محدوده جغرافیایی و مرز دو شهرستان لارستان و گراش ورود کرده و یک بار برای همیشه به اختلاف پایان دهند و باعث تحکیم وحدت و همدلی بیشتر مردم جنوب فارس شوند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز درخواست کرد تا هرچه سریعتر نسبت به راه‌اندازی کارگو فرودگاه لارستان و برقراری پرواز لارستان به عتبات عالیات اقدام شود.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان، تبدیل وضعیت فرهنگیان طرح مهرآفرین، تعیین تکلیف معلمان غیرانتفاعی و آموزش‌دهندگان بعد از سال ۱۳۹۲ نهضت سوادآموزی و همچنین ارتقای آموزش و پرورش بنارویه سریع‌تر اقدام فرمایند.

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top