بستن

شورای شهر آثار هنرمندان گراشی را می‌خرد

هفت‌برکه: شورای ششم برای حمایت از هنرمندان تعدادی از آثار هنری آنان را خریداری می‌کند و دو نفر از هنرمندان به عضویت کمیته سیما و منظر شهری در می‌آیند.

به گزارش هفت‌برکه، سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در نشستی با حضور اعضای شورای شهر، مهدی آیینه‌افروز، رییس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سجاد فتحی، سرپرست فعلی این اداره از ده هنرمند رشته‌های هنرهای تجسمی، عکاسی و خوشنویسی که در سال ۱۴۰۰ نمایشگاه‌هایی از آثار خود برپا کرده بودند، تقدیر شد.

علیرضا دانشور، رییس شورای شهر گراش با اشاره به جایگاه و اهمیت هنر، آمادگی شورا را در حمایت از هنرمندان شهر اعلام کرد و گفت: «فعالان در عرصه هنر و هنرمندان تاکنون دیده نشده بودند و توجه به هنر در گراش کم بود، به سهم خودمان در شورا سعی کردیم با اهدای لوح و جوایز نقدی از این عزیزان حمایت کنیم. »

رئیس شورای شهر گراش در ادامه به قول‌های شورا در حمایت از هنرمندان اشاره می‌کند و می‌گوید: «در نظر داریم آثار هنرمندان را به مبلغ ۲۰ میلیون تومان از محل بودجه خیرین که در اختیار شورا است خریداری کنیم، همچنین از ظرفیت این هنرمندان در کمیته سیما و منظر شهری استفاده کنیم.»

یکی دیگر از قول‌های رئیس شورای ششم قول تجهیز نگارخانه پردیس تا یکسال آینده بود که در این خصوص گفت:‌‌ «نگارخانه پردیس بوستان یاران که شهرداری در اختیار اداره ارشاد قرار داده است را تا یکسال آینده تجهیز می‌کنیم، پرشدن کف گالری، سقف کاذب، وسایل سرمایشی و گرمایشی، تجهیز آبدارخانه، سیستم صوتی، اختصاص بیلبرد از کارهایی است که تا یکسال آینده اجرایی خواهد شد اما باید از ظرفیت این نگارخانه در طول سال استفاده بهینه شود و هنرمندان فعال باشند. در پایان برای هنرهای تجسمی پیگیر هستیم تا در مکانی به صورت موقت استقرار پیدا کنند تا کلاس‌های آموزشی از سر گرفته شود.»

در پایان این نشست شورای شهر از ۱۰ هنرمند گراشی زیر با اهدا لوح و هدیه تقدیر کرد.

اسداله آهنی برگزاری نمایشگاه نقاشی “اساتید نقاشی”

علی قنبرپور برگزاری نمایشگاه “اساتید نقاشی

داریوش آرمانمهر برگزاری نمایشگاه نقاشی “اساتید نقاشی”

محمد تمیز برگزاری نمایشگاه انفرادی خوشنویسی” تمیز”

شریفه هاشمی برگزاری نمایشگاه نقاشی” رنگ بازی کودک درون من”

مرضیه مقدسی برگزاری نمایشگاه نقاشی ” لذت نقاشی”

مجید افشار برگزاری نهمین سوگواره عکس عاشورایی

جواد آب افکن برگزاری نمایشگاه عکس انفرادی “شبگرد”

ملیکا بلبلی برگزاری نمایشگاه نقاشی ” بومرنگ”

فاطمه آراسته برگزاری نمایشگاه نقاشی ” سایه روشن”

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. به نقل از مرحوم الهی قمشه ای:

    ترسم از این تن که حامل است به جانم
    سقط کند کودک عزیز روانم

    جیفه شود جسم پر بهای شریفم
    نکشد رخت سوی دیر مغانم

    کودک عزیز روان همان نفخه الهی است که خداوند از روح خودش در آدمیان به ودیعه گذاشته و حصار تن دورش کشید و مقدر کرد تا در زمین تلاش کنه با دریافت هر چه بیشتر اسامی خداوند روز به روز بیش از پیش مثل اعلی خدا و شبیه الله بشه‌. خواهر من! خلیفه بزرگ خدا روی زمین! خودت رو دست کم نگیر. تو کون جامع هستی! پوشش و لباس و رنگ و لعاب تازه یه ویژگی از صفات جمادی توست! ارزش خودت رو با به نمایش گذاشتن این کمالات جمادی جلو نامحرم پایین نیار. تن آدمی شریف است به جان آدمیت / نه همین لباس زیباست نشان آدمیت …

  2. ” رییس شورا:در نظر داریم آثار هنرمندان را به مبلغ ۲۰ میلیون تومان از محل بودجه خیرین که در اختیار شورا است خریداری کنیم. “.
    😳
    🧐

    چه جالب خیرین بودجه در اختیار شورا میذارن؟ جایی هم هست که مسوولین و شماها بدون پول خیرین کاری کرده باشین؟!
    اونوقت خودتونم از محل بودجه خیرین که در اختیار شورا است حقوق و تسهیلات رفاهی دریافت می‌کنین؟
    یعنی اون سالها خیرین بودجه در اختیار شورا نمی‌ذاشتن که رییس وقت شورا کارگر شهرداری رو که موظف میکرد شورا رو تمیز کنه بفرسته دو قدم اونورتر شورا و محل کار فرهنگی منو که ربط به شورا هم داشت و عضو اصلی بودند تمیز کنه؟🤨🤔
    از همه‌ی رییس و اعضای اون موقع شورا که بی‌کفایت و دنبال شعار و نام بودند بدم میاد.😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top