بستن

با گازرسانی به ۸ روستای بخش مرکزی: گراش شهرستان سبز شد

هفت‌برکه: با گازرسانی به هشت روستای دیگر شهرستان گراش هر دو شهر شهرستان و تمامی روستاهای بخش مرکزی گراش از نعمت گاز برخوردار شدند. 

پروژه گازرسانی به ۸ روستای بخش مرکزی شهرستان گراش با حضور سید محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، محمود طاهرزاده سرپرست فرمانداری گراش، علی اکبر میدان‌شاهی مدیر عامل شرکت ملی گاز استان فارس، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

استاندار فارس که پس از معرفی فرمانداری جویم، در سفر دو روزه جنوب استان فارس به سفر می‌برد. در بخش نخست سفر به شهرستان گراش، استاندار با حضور در روستای خلیلی از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش از محور فداغ-خلیلی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گرفت. این نخستین حضور یک استاندار در روستای محروم خلیلی بود. 

 

گاز رسانی به ۱۳ هزار نفر در بخش مرکزی گراش

در این مراسم اعلام شد روستاهای فداغ، کنگ و ریشه، خلیلی، حسین‌آباد، بشیر آباد، محمد زینا، لب‌اشکن، فاریاب در مجموع با جمعتی حدود ۱۳ هزار نفر از نعمت گاز برخورددار شدند. سرپرست فرمانداری گراش در حاشیه این مراسم گفت: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۵ درصد مناطق واجد الشرایط روستایی گراش از نعمت گاز برخوردار هستند.

محمود طاهرزاده گازرسانی به مناطق محروم را نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به روستاها و رسیدگی به مناطق محروم دانست و گفت: یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی، گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و بهره‌مندی مردم از این نعمت است.

وی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز قاطبه مردم شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند و جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه مشکلات و تحریم هایی که دشمنان علیه کشور ایجاد کردند خدمات بسیار ارزشمندی به روستاها ارائه کرده است.

طاهرزاده گفت: در شهرستان گراش به دو شهر و افزون بر ۲۰ روستا واجدالشرایط گاز رسانی شده است که در این راستا به عنوان اولین شهرستان سبز در جنوب استان فارس معرفی شده است.

سرپرست فرمانداری گراش گازرسانی به بخش مرکزی را در راستای ارائه خدمات به مردم و توسعه زیرساخت های سرمایه گذاری و رونق کسب و کار در شهرستان به ویژه در مناطق روستایی عنوان کرد و افزود: شهرستان گراش از پتانسیل بالایی در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی برخوردار است که باید زیرساخت‌های لازم برای استفاده از این ظرفیت را ایجاد کنیم.

گراش شهرستان سبز جنوب فارس

علی اکبر میدان‌شاهی مدیر عامل شرکت ملی گاز استان فارس نیز در این مراسم گفت: امروز خوشحالیم که در خدمت اهالی خوب شهرستان گراش هستیم، هشت روستای باقیمانده از شهرستان الحمدالله گازدار شد که با گازدار شدن این روستاها شهرستان به عنوان شهرستان سبز معرفی شد و جمعیت شهر و روستایی تحت پوشش کامل قرار گرفت و انشاالله بتوانیم در بخش صنعت هم کاری کنیم که رونق و توسعه را به این شهرستان انشاالله ارمغان بیاریم. حدود پنجاه میلیارد تومان هزینه‌ی این پروژه گازرسانی شده است. هشت روستا. ۱۱۸ کیلومتر شبکه گذاری شده است. گراش اولین شهرستان سبز در حوزه جنوب استان فارس است.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top