بستن

مرگ جوان ۲۱ساله در تصادف موتورسیکلت

هفت‌برکه: مسعود کهنسال، جوان ۲۱ساله، به دلیل ضربه مغزی درگذشت.

به گزارش هفت‌برکه، ساعت ۱۲:۰۵ بامداد پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برخورد موتورسیکلت با خودرو در مقابل بوستان یاران، یک فوتی بر جای گذاشت.

مسعود کهنسال، فرزند علی، جوان ۲۱ساله‌، با موتورسیکلت در مقابل بوستان یاران با خودرو پیکان تصادف و با کمک نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل سطح هوشیاری پایین، آسیب‌ مغزی و خون‌ریزی دهان و بینی، صبح امروز درگذشت.

سرگرد حسن مرادی، رئیس پلیس راهور گراش، در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «صحنه تصادف به هم ریخته شده و موتور جابجا شده بود، در مورد اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده و چه کسی مقصر بوده فعلا نمی‌شود اظهار نظر قطعی کرد. در روزهای آینده با بازسازی صحنه موضوع روشن خواهد شد.»

سرگرد مرادی در ادامه افزود‌: «مسیر جاده‌ای از ورودی شهر از سمت اوز تا به سمت لار، نزدیک به ۱۰ دوربرگردان دارد ولی سه سرعت کاه بیشتر نداریم. در آن مسیر، تعداد دوربرگردان‌ها زیاد است و تعداد سرعتکاه کم. وقتی سرعت بالا باشد، موارد اینچنینی هم زیاد پیش می‌آید. در همین یک ماه گذشته دو مورد فوتی داشته‌ایم.»

مرادی در پایان گفت: «این موضوع باید در جلسه شورای ترافیک بررسی و به تعداد سرعت‌کاه‌های این مسیر اضافه شود تا بتوان جلو سرعت بالای ماشین‌، موتور و تخلفات را گرفت. علاوه بر آن نکات ایمنی مثل کلاه ایمنی برای موتورسواران و سرعت قانونی هم باید رعایت شود که متاسفانه کمتر به آن توجه می‌شود.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top