بستن

کریمیان‌ها مدرسه‌شان را از نو می‌سازند

هفت‌برکه: دبستان ۹ کلاسه‌ی کریمیان با اعتبار ۵ میلیارد تومان با همت برادران کریمیان احداث می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، کلنگ احداث و تجدید بنای مدرسه ۹ کلاسه خیرساز کریمیان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان ظهر یکشنبه هیجدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس، مدیر آموزش و پرورش گراش، بانیان خیر برادران کریمیان، رئیس و اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز گراش و جمعی از مسئولین نهادها و ادارات دولتی و فرهنگیان به زمین زده شد.

مدرسه شش‌کلاسه کریمیان در انتهای بلوار ملاصدار واقع است و برادران کریمیان تصمیم گرفتند بخشی از این مدرسه شش کلاسه را تخریب و مدرسه ۹ کلاسه احداث کنند.

رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، ضمن تقدیر و تشکر از حاج محمد کریمیان، بانی خیر و عضو مجمع خیرین، گفت: «این مدرسه ۹ کلاسه در محل فعلی مدرسه شش کلاسه کریمیان طی مدت دو سال ساخته خواهد شد.»

دکتر محمد کریمیان، بانی خیر مدرسه کریمیان، در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «سال ۶۵ مدرسه شش کلاسه کریمیان را احداث کرده بودیم، بعدها هم ساختمان سرایداری و سالن به آن اضافه شده بود. با توجه به اینکه کلاس‌های این مدرسه دیگر قدیمی هستند تصمیم گرفتیم بخشی از مدرسه به غیر از آن بخش‌هایی که جدیدا احداث شده را تخریب کنیم و یک مدرسه ۹ کلاسه به همراه انباری با کیفت بهتر و به‌روزتر بسازیم.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top