بستن

سفر نماینده به همین نزدیکی: حسین‌زاده در ارد، فداغ و خلیلی

هفت‌برکه: نماینده‌ی مردم در مجلس سفر هفته گذشته خود را به شهرستان گراش اختصاص داد. حسین‌زاده در این سفر به ارد، فداغ و خلیلی، مهمترین مشکلات این شهرها و روستا را از زبان مردم و اعضای شورا شنید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی را در سفر روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، فرمانده سپاه گراش، روسای ادارات آب، گاز، برق، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان  همراهی می‌کردند.

اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان جهاد کشاورزی و رختکن مجموعه ورزشی ارد

حسین‌زاده در سفر به ارد به بررسی آخرین وضعیت مهمترین پروژه‌های این بخش پرداخت و پیگیر جذب اعتبارات برای رفع خسارات ناشی از سیل، اختصاص یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی، استقرار پزشک متخصص در ارد، جذب اعتبارات برای تکمیل مجموعه ورزشی ارد، ارتقا پاسگاه انتظامی به مرکز فرماندهی و جذب نیرو برای بخشداری شد.

مهندس حسین‌زاده همچنین در این سفر خبر داد که ساختمان جهاد کشاورزی ارد و رختکن مجموعه ورزشی این شهر از محل بودجه در اختیار نماینده و اعتبارات وزارت نفت با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان ساخته می‌شود. آبرسانی به بخش‌های ارد و فداغ نیز از محل اعتبارات بودجه محرومیت‌زدایی توسط سپاه در حال انجام است.

۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت برای تکمیل سالن ورزشی فداغ

حسین‌زاده در دیدار با مردم فداغ پیگیر مهمترین مشکلات و درخواست‌های مردم این منطقه در خصوص ارتقای فداغ، آب آشامیدنی، تونل بالنگستان، تامین زمین برای مسکن جوانان و مشکلات ناشی رودخانه فصلی شد. دو میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت نیز برای تکمیل سالن ورزشی فداغ اختصاص یافت.

گفتنی است در سفر نماینده به فداغ، فرمانده سپاه گراش، روسای ادارات آب، گاز، برق، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن و معاون فرماندار، بخشداری مرکزی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و اعضای شورای این شهرستان حضور داشتند.

اورژانس تابستان آغاز به کار می‌کند و یک دستگاه آمبولانس اختصاص می‌یابد

ساماندهی رودخانه فصلی و احداث پل روی آن، ساخت درمانگاه، تسریع در روند ایجاد اورژانس، تقویت سرعت اینترنت و بهسازی جاده فداغ – خلیلی، مهمترین درخواست‌ها و مطالبات مردم فداغ بود.

در رابطه با اورژانس خلیلی، مسئولان دانشکده علوم پزشکی گراش گفتند که این مرکز در تابستان سال جاری آغاز به کار می‌کند و یک دستگاه آمبولانس نیز از گراش به آن روستا منتقل خواهد شد.

گفتنی است عملیات آسفالت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع از مساحت معابر این روستا نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از روز دوشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود‌.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top