بستن

بدرود باشکوه با پهلوان مقاومت – گزارش تصویری

هفت‌برکه: حاج مهدی نیساری، پهلوان مقاومت و سردار سپاه اسلام، امروز بر دستان مردم به پرواز در آمد تا به خانه‌ی ابدی‌اش در کنار همرزمان شهیدش رهسپار شود.

امروز پنجم اردیبهشت ۱۴۰۱، پیکر این جانبار دفاع مقدس و مدافع حرم از محل قدیم سپاه تا گلزار شهدای گراش تشییع شد (خبر در هفت‌برکه). گزارش تصویری مجید افشار را از این مراسم باشکوه که با حضور خیل عظیمی از مردم و مسئولان برگزار شد ببینید.

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الاانبیا و فرمانده لشکر ۳۳ المهدی (عج )در دفاع مقدس گفت: امروزه با ارج ترین و برنده ترین سلاح برای دفاع از کیان میهن و انقلاب اسلامی و تضمین کننده امنیت و پایداری این نظام الهی پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رخداد گراش، سردار محمد جعفر اسدی دوشنبه سخنران اصلی مراسم تشییع جانباز سرافراز حاج مهدی نیساری بود. سردار اسدی گفت: امروزه در هیچ جایی از کره خاکی مظلوم تر از رهبری فرزانه انقلاب نیست اما در عین حال با اقتدار و با صلابت در مقابله با دشمنان تا دندان مسلح و به پشتوانه این مردم و امت غیرتمند و شجاع ایران اسلامی ایستاده است.

وی تصریح کرد: اینکه هر جایی خطایی و انحرافی رخ می دهد و اشتباهی از یک مسئول و مقامی اعم از کشوری و یا لشکری در جامعه سر می زند آن را به ولایت فقیه و رهبری نسبت می دهیم خطایی راهبردی است و بدن شک سبب سوء استفاده دشمن می شود.

این سردار دفاع مقدس ابراز داشت: کسی که کار خطایی می کند و یا اشتباهی از او سر می زند که در شان و جایگاه این ملت و خون شهدا نیست بی گمان خود وی پاسخگو است و این مساله را نباید به ولایت فقیه و رهبری نسبت داد و مرتبط دانست.

وی با بیان اینکه امنیت و سرافرازی این انقلاب را باید مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی و شجاعت رزمندگان در هشت دفاع مقدس و مدافعان حرم دانست، بیان کرد: مردم بدانند که دشمن و داعش و تکفیریها هدفی جز ملت قهرمان و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ندارند.

 

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

  1. سی و هفت سال پیش ، سی و شش سال پیش ، سی و پنج سال پیش و سی و و و از جلو همین سپاه یارانی را تشییع کردیم و داغشان هنوز بر دلهایمان خوب جانمایی کرده است و یادشان همیشه و لحظه به لحظه قلبمان را به تپشهای تند می‌اندازد. در حیاط همین سپاه بر بالین تابوت آن عزیزان گاه مبهوت و حیران و مدتی بی‌وقفه در حال زجّه زدن😭😭. و خیلیا چه می‌دانستند حال و روز ما را ؟!!!!
    انگار همین دیروز بود.
    امروزه در حالت عادیمان هم وقتی از جلو همین سپاه رد می‌شویم آن صحنه‌های غمبار و جانگداز عین فیلم ، جلو دیدگان سر و دلمان نمایان می‌شود و حالمان دگرگون می‌شود. و خیلیا که آن روزها را درک نکردند چه می‌دانند حال ما را ؟!!!
    و اینک یکی از آن قافله عشق و ایثار و دوباره حال و روز آن روزها😭
    یادت گرامی و راهت جاودانه ای مرد روزهای سخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top