بستن

بدرود باشکوه با پهلوان مقاومت

هفت‌برکه: مردم گراش و همرزمان و دوستان حاج مهدی در یک عصر باشکوه ماه رمضان او را تا جوار همرزمان شهیدش تشییع کردند.

به گزارش هفت‌برکه، عصر دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سپاه اسلام حاج مهدی نیساری از محل ساختمان قدیم سپاه تا گلزار شهدای گراش برگزار شد. 

در کنار مردم و مسئولین گراش که حضور پرشماری در این مراسم داشتند، شخصیت‌های سیاسی و نظامی از شهرهای دیگر استان فارس و تهران نیز برای شرکت در این مراسم به گراش آمده بودند. شاخص‌ترین آن‌ها سردار اسدی، فرمانده لشکر المهدی(عج) در دوران دفاع مقدس و فرمانده حاج مهدی نیساری در آن سال‌ها بود.

سردار مهدی نیساری بعد از بازنشستگی از سپاه نیز به عنوان مدافع حرم راهی کشور سوریه شده بود و در آنجا به پاس رشادت‌هایش در شناسایی و بازگرداندن پیکر شهید حججی از سوی سید حسن نصرالله به عنوان «پهلوان مقاومت» خوانده شد. 

سردار سرتیپ دوم مهدی نیساری بعد از تحمل سال‌ها رنج جانبازی و مبارزه با بیماری سرطان در شامگاه دوم اردیبهشت همزمان با شهادت حضرت علی(ع) در گراش درگذشت. مراسم وداع با این سردار شب ۲۳ ماه مبارک رمضان در دانشکده علوم پزشکی گراش و در جوار شهید گمنام برگزار شد. 

سردار نیساری عصر دوشنبه بعد از تشییع بر دستان همشهریان همرزمان خود در گلزار شهدای گراش و در جوار همرزمان خود در دفاع مقدس به خاک سپرده شد. 

 

 

این مراسم ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در بخش خبری شبکه فارس نیز بازتاب پیدا کرد:

 

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top