بستن

لبخند قهرمانی «تبسم» در جام والیبال رمضان گراش

هفت‌برکه: تیم صنایع غذایی تبسم گراش قهرمان مسابقات جام وحدت رمضان شد.

به گزارش هفت‌برکه، تیم والیبال تبسم گراش هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در آخرین بازی جام وحدت با برد سه بر یک برابر تیم والیبال بستک، قهرمان مسابقات والیبال جام وحدت رمضان شد.

این مسابقات با حضور پنج تیم تبسم گراش، بستک، راه و شهرسازی لارستان، منصورآباد و شهید چمران لارستان در سالن ورزشی شهید مشتاقی گراش برگزار شد. در پایان مسابقات، تبسم گراش مقام اول، بستک مقام دوم، و راه و شهرسازی لارستان مقام سوم را به دست آوردند. تیم منصورآباد به عنوان تیم اخلاق شناخته شد و همچنین از تیم شهید چمران لارستان تقدیر به عمل آمد.

در مراسم اختتامیه که بیش از یک ساعت و نیم طول کشید از تیم‌ قهرمان و نایب قهرمان، تیم‌های شرکت کننده، همیاران والیبال شهرستان گراش، داوران، هیات والیبال نشسته و جانبازان و معلولین شهرستان گراش با اهدای لوح، تقدیر شد.

دکتر ابراهیم مهرابی در سخنانی کوتاه در مراسم پایانی مسابقات به مفهوم «نذر نرم» اشاره کرد و گفت: در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که زندگی عوض شده است و گلوبالیست‌ها به دنبال این هستند که کشورها را بدون جنگ فتح کنند. ما در جنگ نرم هستیم و متناسب با آن باید نوع فعالیت‌ها ما نیز تغییر کند. خیرین ما به سراغ نذر نرم بروند. نذر نرم شهرت ندارد ولی نزد خدا حساب می‌شود. یک نفر که کمک به ورزش می‌کند نذر نرم است. ما باید به یک برنامه‌ریزی مناسب برای نذر نرم برسیم.»

مهدی مهرابی، رییس هیات والیبال گراش، در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «حضور تیم‌های شهرستان‌های اطراف از ویژگی‌های اصلی این مسابقات است که سعی کردیم که بهانه این مسابقات با هیات‌های شهرستان‌های دیگر نیز همکاری داشته باشیم. در نهایت به دنبال راه‌اندازی لیگ تیم‌های جنوب فارس هستیم تا تیم‌های مختلف به صورت رفت‌وبرگشت با هم بازی کنند.»

رییس هیات والیبال گراش در مورد شرایط بازی‌ها گفت: «ما دو سال به خاطر شرایط کرونا مسابقات نداشتیم. سه دوره تا مرحله قرعه‌کشی رفتیم ولی مسابقات لغو شد. سطح کیفی نسبت به چند سال گذشته افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم تماشاگران را با والیبال آشتی دهیم.»

مهدی مهرابی در مورد برنامه‌های آینده هیات گفت: «برنامه ما در آینده حمایت از تیم‌ها و بازی‌های پایه است. بعد از ماه رمضان هم جام ادارات و کارکنان دولت را خواهیم شد.»

همزمان با مسابقات گراش، تیم خدمات ساختمانی لوکس هم به نمایندگی از گراش در مسابقات خنج حضور داشت که نتوانست از گروه خود به مرحله دوم صعود کند.

تیم صنایع غذایی تبسم را سید حسن مجلسی، اسحاق فروزش، حسین فتحی، حسن نظری، حمید رضا یوسفی، محسن عبداللهی، محمد حسین پورشمسی، سینا سرخی، محمد جواد محمدیان، مهدی پرده نشین، علی رامیارپور، علی مهیایی، سعید سلیمانی راد و سلمان ظریف تشکیل می‌دادند. علی‌اکبر حیدری به عنوان سرمربی و عبدالله اتمام به عنوان مربی در این تیم حضور دارند.

در مراسم اختتامیه‌ مسابقات والیبال جام وحدت، یادوارده‌ مرحوم حاج‌علی‌نقی اسعدی، از اعضای تیم والیبال نشسته جانبازان، خیرین، همیاران والیبال، عوامل اجرایی و داوران مسابقات و نوجوانان همیار والیبال تجلیل شد.

همچنین از برهان حیدری، فرهام نظری، محمد غریب شبانی، محمدحسین مهرابی و ابوالفضل نظری به عنوان نوجوانان همیار هیات والیبال تقدیر شد.

دانشور، رئیس شورای اسلامی شهر گراش، سرهنگ ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت گراش، محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش، جعفر یوسفی، مسئول دفتر نماینده در گراش، مسئول هیات والیبال لار و خیرین، معتمدین و پیشکسوتان ورزش در مراسم اختتامیه حضور داشتند. ایرانمنش، رئیس شورای شهر بستک نیز در این مراسم حضور داشت.

عکس‌های مجید افشار را از فینال مسابقات و بازی‌های شب‌های گذشته ببینید.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top