بستن

ادای احترامی دوباره به شهید محمدعلی علیپور

هفت‌برکه: همایش «تبیین شاخصه‌های منطق فکری و عملی شهید محمدعلی علیپور اَرَدی (الفقیه)» شهید شاخص ۱۴۰۰ شهرستان گراش با حضور همرزمان آن شهید از شهرهای مختلف، در شهر اَرَد برگزار شد.

به گزارش گروه جبهه فرهنگی فاطمیون ارد، این همایش شب گذشته ۲۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در شهر ارد برگزار شد.

در این همایش دکتر حسن فیاض‌پور از همرزمان شهید در جبهه فتح‌المبین، حاج عبدالله جعفری از همرزمان شهید در جبهه غرب و عملیات برون‌مرزی، حاج غلامحسین مقدسی و حاج صفدر قاسمی از همرزمان و یاورانِ دیرین شهید محمدعلی علیپور به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی، ایدئولوژی و عملی شهید شاخص ۱۴۰۰ پرداختند.

این همایش با پذیرایی و عکس یادگاری دسته‌جمعی همرزمان آن شهید عزیز به کار خود پایان داد.

همرزمانِ شهید پس از اتمام همایش با حضور در گلزار شهدای شهر ارد و قرائت فاتحه بر سر مزارِ پاکِ شهید علیپور با رفیقِ سال‌های ایثار و از خودگذشتگی‌شان تجدید خاطره و بیعت کرده و از دیارِ آن عزیز سفر کرده خداحافظی نمودند.

در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهِ کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس به همراهِ ایستگاهِ شربت شهادت نیز در مکان همایش برقرار بود.

شهید محمدعلی علی‌پور در بین مردم ارد دارای شخصیت و چهره ای خاص و شاخص است. محمدعلی سال ۱۳۴۰ در “اَرَد” متولد شد و با چهار عنوان «مؤسس بسیج» ، «اولین بسیجی اعزامی»، «اولین فرمانده بسیج» و «اولین شهید» بخش ارد شناخته می‌شود. (خبر در هفت‌برکه)

تکمیلی: خبرنگاران صدا و سیما در گراش، گزارشی از زندگی شهید علیپور تهیه کردند که در صدا و سیما فارس پخش شد:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top