بستن

آتش‌سوزی در گاراژ، جان یک نفر را در ارد گرفت

هفت‌برکه: آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرو در ارد جان یک مرد ۴۳ ساله را گرفت.

به گزارش هفت‌برکه این آتش‌سوزی ظهر امروز سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ رخ داد . به گزارش روابط عمومی اورژانش ۱۱۵ گراش ساعت ۱۴:۱۴ با اعلام حادثه‌ی آتش‌سوزی به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گراش، سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ارد به محل حادثه اعزام شد.

در این آتش سوزی جوانی ۴۳ ساله در گاراژ محبوس شده بود و شعله‌های آتش از همه جا زبانه می‌کشید، مردم به وسیله تانکرهای حمل آب اقدام به خاموش کردن آتش کردند و در عین حال تکنسین‌های اورژانس با به خطر انداختن جان خود اقدام به خروج مصدوم نمودند که متاسفانه به علت شدت سوختگی مصدوم ‌قبل از هرگونه اقدام درمانی اورژانس فوت کرد.

علت این حادثه هنوز مشخص نیست ودر دست بررسی است اما این آتش‌سوزی یک بار دیگر مشکل نداشتن ماشین و ایستگاه آتش‌نشانی را در ارد نمایان کرد. بهمن‌ماه ۱۳۹۷ کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ متر مربع زیربنا به همت خیرین حاج اکبر دلیر و حاج علمدار قاسمی به زمین زده شد.

یوسفی شهردار ارد در گفتگو با هفت‌برکه در مورد این حادثه گفت: «هر چند ما ماشین آتش‌نشانی نداریم اما تجهیزات آتش‌نشانی شامل پمپ، نازل و ۶۰ متر شلینگ استاندارد تهیه کرده‌ایم و روی یکی از ماسین‌های آبرسان نصب شده است. در طی این مدت هم چند حادثه آتش‌سوزی که بوده همین تجهیزات جوابگو بوده است.»

شهردار ارد گفت: «در این حادثه متاسفانه خود فرد در را قفل کرده بود و قفل در با سنگ فرز باز شد. ماشین‌ها آب استیجاری که در همان محل بوده‌اند برای اطفای حریق اقدام کرده‌اند اما به دلیل وجود موادی مانند روغن، گازوییل و بنزین، آتش به سرعت شعله‌ور شده و باعث مرگ فرد شده است.»

یوسفی شهردار ارد در مورد پیگیری برای اختصاص ماشین آتش‌نشانی گفت: «در این مورد ما از طریق استان پیگیری کرده‌ایم و اسم شهرداری ارد را هم داده‌ایم تا در نوبت واگذاری ماشین آتش‌نشانی قرار بگیرد.»

ناصردلخوش، رئیس‌ اورژانس ۱۱۵ برای پیشگیری از حوادث مشابه گفت: «همشهریان عزیز در زمان آتش‌سوزی سریعا محل حادثه را ترک نمایند و ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند و در صورت در دسترس بودن کپسول‌های آتش‌نشانی و وسایل خاموش کننده با روش صحیح اقدام به خاموش نمودن آتش نمایند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top