بستن

سارق ترانس و سیم برق در بخش ارد به دام پلیس افتادند

هفت‌برکه: با تلاش پرسنل نیروی انتظامی یکی از سارقین کابل و ترانس‌های برق در بخش ارد به دام افتاد.

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی شهرستان گراش در گفتگو با هفت‌برکه: «سارقی که در گراش و شهرستان‌های همجوار اقدام به سرقت کابل برق و قطعات ترانس برق می‌کرد در بخش ارد دستگیر و راهی زندان شد.»

فرماندهی انتظامی گراش گفت: «این افراد با سرقت قطعات ترانس باعث خسارت زیاد به شبکه برق‌رسانی روستاها و مزارع کشاورزی می‌شدند. در حال حاضر یک نفر دستگیر شده و تحقیقات در مورد دیگر همدستان سارق ادامه دارد.»

سرهنگ کریمی گفت: « این افراد برای پنج تا شش میلیون تومان مس داخل ترانس یا چند متر کابل برق، ده‌ها میلیون تومان به کشاورزان ضرر می‌رساندند و برای سرقت در مناطق مختلف شهرستان گراش و جنوب فارس فعالیت داشتند که با تلاش پرسنل پاسگاه ارد این سرقت‌ها کشف و متوقف شد.»

کامران جعفری از کشاورزان منطقه گزدان در مورد خسارت به وجود آمد به هفت‌برکه گفت: «ما بزرگترین پروژه‌ی شبکه ی آبیاری نوین تحت فشار جنوب فارس را داریم و آبرسانی بخش مهم و حساس در تولید محصولاتِ اساسی کشاورزی (دانه های روغنی،غلات و تره بار) را در این شرایط بحرانی و تحریمی کشور، است. با سرقت ترانس برق یک صد کیلوواتی که در حال تامین آب بیش از یکصد هکتار کشت گندم و صیفی جات و نخلستان بود، عملا این شبکه از کار افتاد.»

جعفری گفت: «متاسفانه بارها شاهد سرقت های متوالی در این مزرعه و دیگر مزارع بخش و شهرستان که تولید چشم‌گیری دارند، بوده‌ایم. سرقت لوله‌های پلی اتیلن، دینام‌ها و الکتروموتورها و انواع ادوات کشاورزی ضربه‌اش به صورت مستقیم به کل مردم می‌رسد و به نظرم موضوعی خصوصی و به مثابه‌ی سرقت از یک منزل یا کیف‌زنی تلقی نمی‌شود.»

جعفری به نمایندگی از کشاورزان درخواست برخورد قاطع دستگاه قضایی با این موضوع را دارد: «لطفا دستوری قاطع برای بررسی و برخورد و ریشه کنی این نوع سرقت‌ها در بخش کشاورزی صادر شود، چرا که هزینه هایی که از سوی وزارت محترم جهاد کشاورزی و دیگر وزارت خانه های درگیر در امر کشاورزی، برای سرپا نگه داشتنِ تولیدات کشاورزی انجام می‌شود، از جیب تک تک افراد جامعه و حتی خود ایشان صرف شده ، می‌شود و خواهد شد.»

2 نظر

  1. درود بر همگان
    با تشکر از گروه رسانه های هفت برکه،در جهت بازتاب مشکلات جامعه مخصوصا بخش کشاورزی شهرستان، و جناب رضایی ریاست کلانتری بخش ارد.
    حالا نوبت قضات و دادگستری شهرستان گراش است تا به وظیفه ی خود بصورت تام و تمام عمل کنند و درس عبرتی برای هرآنکه در امر تولید کشور اخلال ایجاد میکند،به یادگار بگذارد.
    پس نگاهمان کماکان به
    “دادستانی شهرستان و مجموعه ی تحت امر ایشان”
    است تا سطح و میزان رسیدگی و برخورد قاطع با چنین کارشکنانی در امر تولید را به نمایش بگذارند.نادانهایی که مستقیم همین اندک سفره ی مردم را نیز نشانه گرفته اند.
    جناب آقایان مسئول در شهرستان،
    رئیس و نمایندگان ارگانهای حاضر در شورای تامین و امنیتی شهرستان گراش “شعار امسال رهبری را جامه ی عمل بپوشانید، چون در مورد همین پرونده و فرجام آن قصد دارم در همین جا و دیگر رسانه ها، بازتاب دهم. خوشبینم که در پایان بتوانم از مسئولین مسئول و وظیفه شناس تشکر کنم و جای گله مندی برای ما کشاورزان و دیگر تولید کنندگان،بوجود نیاید.
    با تشکر
    کامران جعفری

  2. مدیران سارق حق بیمه و سنوات را هم دستگیر و مجازات کنید. مدیرانی که از کارمندشون عین خر و گاوآهن کار کشیدند ولی حتی حقوق اندازه یک نفر را هم به کارمندشون پرداخت نکردند هم دستگیر و مجازات کنید. گرگهای در لباس میش که سارقین آرامش و اعصاب هستند را دستگیر و مجازات کنید.سارقین آبرو و شخصیت را هم دستگیر و مجازات کنید.جو فروشان گندم‌نما را هم دستگیر و مجازات کنید.مطففین را هم دستگیر و مجازات کنید.ظالمین مسلمان‌نما را هم دستگیر و مجازات کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top